Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Je to vaša vina!

A tak sa nám ešte v závere vyrojilo zopár sviatočných.. Duševné porno sa na blogoch a sociálnych sietach vylieva po hektolitroch… pózy… frázy… falošný záujem o problémy. Veď ich to prejde. Príde leto, pozéri zalezú… začne jeseň.. odignorujú extraligu… a zasa vylezú až na ďalšie majstrovstvá… zasa budú vyplakávať ako je všetko … však viete na čo.


Ale aby išli na každý zápas zaplatiť aspoň ten… však viete aký… lístok na štadióne svojho klubu. Aby si kupovali veci s jeho znakom. Obliekali sa do farieb svojho klubu pri každej príležitosti, to nie. Oni budú písať otrepané frázy ako to všetko ide dolu vodou a vôbec si neuvedomujú, že nikto tam hore im majstrovstvá peknejšie nespraví.

Že keď chcú aby náš hokej bol úspešný, že v provom rade by mali mať kluby nabité štadióny na prasknutie 24/7, že by sa ľudia mali celý rok o hokej (a vôbec, o ktorýkoľvek šport) zaujímať a nie len keď prídu majstrovstvá. Viem o čom hovorím páni a dámy, tiež som len mierne reformovaný sviatočný fanúšik.

Toto je odkaz pre všetkých blogerských pozérov, tieňových trénerov slovenskej repre, kritikov a plačkov, sviatočných a krčmových fanúšikov čo mudrujú a nadávajú na tých tam hore a preventívne aj na niektorých nižšie, či tých čo na ľade tých pár dní v roku pre nich robia šašov a fackovacích panákov.

Zobuďte sa už konečne. Hokej na Slovensku ide dočerta aj kvôli vám. Prestaňte sa už vyhovárať, že podmienky sú nanič. Že sa vám nepáči vedenie vášho klubu, hráči, alebo tréner. Že váš klub nič nehrá. Že vstupné je drahé. Že liga je skorumpovaná. Že je to tu len o rodinkárstve a známostiach. Že rozhodcovia nevedia pískať. Že na slovensku sú odhora až dole samí zlodeji. Že hrať môžu len netalentované deti bohatých rodičov. A tisích ďaľších dôvodov prečo to ide dolu vodou. Ak chcete v budúcich rokoch zasa zažiť poriadne majstrovstvá sveta, tak sa musíte s našim hokejom žiť celý rok!


shifter

 

Nesuhlasim: Mal som obdobie, kedy som nevynechal ziaden zapas "svojho" klubu, niekolko rokov som obnovoval permanentku na jedno a to iste miesto v hladisku, odchadzal z prace skor len preto, aby som bol pri tom a povzbudzoval. Jedneho dna som si povedal, ze stacilo - napriek tomu, ze som od prirody flegmatik, uz ma nebavilo pocuvat primitivne a vulgarne pokriky "skalnych fanusikov" a znasat bordel zo slnecnicovych ci tekvicovych semiacok, ktorymi si par ludi v okoli mojho miesta spestrovalo sledovanie hokeja.

Aktualne chodim pravidelne na dorastenecke zapasy, kde sa snazim ovladnut rozculenie nad tym, ze v priebehu vacsiny play-off sa nedostavali vobec do hry minimalne dvaja talentovani chalani, pricom "trener" dokola tocil dve neschopne formacie protekcnych synacikov. Odkial maju potom taketo decka brat motivaciu dalej sa rozvijat? Nehovoriac o prejavoch niektorych rodicov, ktorych primitivne prejavy a agresivne pokriky by pokojne mohli byt klasifikovane ako "moralne ohrozenie deti a mladeze" Podotykam, ze rozhodne nejde len o "miestnych" rodicov, ti od "hosti" sa rozhodne nenechaju zahanbit...

Vcera som v Orange Arene zazil naozaj skvelu atmosferu a mnozstvo sympatickych, spontannych prejavov zo strany divakov. Mam dojem, ze kedze uz islo len o cest a napravenie dojmu, prisli na zapas fanusikovia, ktori naozaj chceli byt pri tom a vyjadrit svoju uprimnu podporu. Ziadni "sviatocni", to je vyraz, z ktoreho citit pohrdanie a povysovanie sa...
10.5.2011 - 10:40
+5

roman BLOG

 

Ja som ten posledný čo sa môže považovať za skutočného fanúšika, a ty zasa nie si ten, na ktorého je namierená táto výčitka. Vo všeobecnosti, ale komentáre ktore mi za každú cenu budú chcieť dokázať že sa mýlim, budú výborne ilustrovať ten postoj ktorý kritizujem!
10.5.2011 - 10:44
-1

mattheu

 

tiez si dovolim : nesuhlasit. Pravdepodobne vsade na svete funguje vztah Ponuka - Dopyt. Budme realisti , na slovensku aj pri dvojnasobnych cenach vstupneho a plných domoch, by to kluby nijako nevytrhlo zo stavu v akom sa nachadzaju. Ani nikde na svete by klub nezaplatil svoje fungovanie zo vstupneho. Skratka povedzme si to na rovinu , ked mi liga ponukne adekvatnu ponuku za ktoru kludne obetujem aj 15€ za zapas nieje problem. Tých 15€ som ochotný dat kludne za EL duel, ale chcem vidiet hokej , nie ebrietnych (opitych) fans ktorí sa pridu na stadion bit a podobne, nevraviac o "prekvapeniach" vo vysledkoch ako prehra BA so Sr20 a pod. Vobec by som to nehadzal na fanusikov, ludia na hokej chodili. Zacinal som chodit na hokej v PP pamatam si ze som volaval kamaratovi aby siel listky kupit do predpredaja aby sme mali relativ. dobry flek. Ludia fandili co to dalo , ale peniaze sa stale zahadne stracali , stracaju a budu stracat zrejme , ludia niesu hlupe ovce ... tolko ku klubovemu fanuskovaniu.
ps: je debilita najhrubsieho zrna a unfairplay ligovych klubov ako NR,MT,ZA,TN atd ked sa rozhodnu hrat sezonu s nevyrovnanym rozpoctom a pohladavkami od hracov pomaly tri sezony dozadu , pytam sa co chcu od ludi ? Koho chcu takouto ponukou oslovit ?
10.5.2011 - 14:12
+2

Big brother

 

Prosim ta netrep somariny, Dukla platí pekne načas narozdiel od x inych klubov v lige....medzi nimi napr. aj Slovan!
10.5.2011 - 14:51
-1

roman BLOG

 

Na margo tých nevyrovnaných rozpočtov a dlhov. Vieš koľko klubov by na slovensku hralo a s akými hráčmi keby sa aspoň nesnažili plátať to nejako a mať aspoň také tímy aké majú? Bolo tu viacero rozhovorov s hráčmi ktorí hrajú v pre nás exotických ligách. Sú spokojní. U nás aj keby sme sa rozhodli spraviť team celý s dostupných hráčov a juniorov.. budovať káder.. za pár rokov ich rozchytajú bohatšie kluby alebo odídu za lepším akonáhle budú mať pocit, že na to majú...
10.5.2011 - 16:17
0

kill em all

 

JA SUHLASIM: ...na našich takzvaných štadiónoch to začína. V roku 1993 sa naša repre začala budovať okolo ligových hráčov, pretože iných sme mali pramálo. A boli sme úspešnejší, ako za posledných 8 rokov. Dnes? Koľko extraligistov je v repre? A ruku na srdce, koľkí na to vôbec majú? Vlastniť hokejový klub nie je na Slovensku zárobková činnosť. Občas si schuti zanadávam na manažmenty a ich móresy, ale na druhej strane ich občas obdivujem. A tie neduhy? Bohatí rodičia, protekční hráči, chrapúnske publikum, kultúra prostredia... Jáj chlapci, šak to bolo vždy, a štadióny boli plné, prestaňte tu písať selanky...
10.5.2011 - 15:31
+2

ebola 1978

 

úplne chápem čo tím chce autor (Roman) vlastne povedať...ak chceme kritizovať ,začnime u seba. Sport je vlastne výstavná skrina spoločnosti. Aká sme spoločnosť ,taký máme šport. Tak ak sme skorumpovaný ,závistlivý ,slepí voči druhím atd nedivme sa ! ved tí páni čo sa tu na nich zborovo nadáva ( široký,laurinec a pod ) sú vlastne iba výtvor nás....tvárou našej pokomunistickej spoločnosti...( teraz sám neverím ,akú vetu som to vychrlil ) Roman liga sa hrá len v pár mestách a čo ostatný ,hm ? mal som to šťastie ,že som bol v Orange aréne . Je nádherná a rád sa tam vrátim. Pozriem si Slovan ,ale o nejakom pravidelnom chodení nemôže byť reči ( som z NZ) . ale úplne ťa chápem, tiež ma neskutočne serú všetci ,,odborníci,, napr nášho zlyhania na MS . Radšej nech zapíšu svojich malých synov na hokej ,futbal...a potom podporovať ich čo to len dá. Lebo len tak môžu pomôcť
10.5.2011 - 16:03
+1

FacSKA

 

Ja to mám do Nitry 70KM. To nieje výhovorka, vieš koľko krčmových fanúšikov Zvolena je tu naokolo a na štadióne sú raz za dva roky, aj to iba na Slovan...
12.5.2011 - 19:51
0

ebola 1978

 

neviem ,nerátal som ich ...ja sa skôr pôjdem pozrieť na štadion Nepelu a je my jedno či na Orange20 či Košice. Tá hala je proste zážitok inak som zvedavý v akom množstve sa bude chodiť na Slovan ( v týchto podmienkach)
14.5.2011 - 19:15
0

Lukkas

 

Aký každý zápas? Je hromada ľudí, ktorí ťa budú presviedčať o tom, akí sú oni veľkí hokejoví fanúšikovia, ale za celú sezónu neboli na štadióne ani raz.
10.5.2011 - 18:07
0

xossee

 

Myslíš že keď niekto fandí svojmu mestu svojmu klubu a vždy im drží palce v pohode sa za nich prihlási aj keď nie je zrovna v rozkvete ten tím a nechodí na zimák tak nie je hokejoví fanúšik ... toto všetko je individuálna vec a vec možností .... aj keď musím súhlasiť všetko je to odraz našej spoločnosti .. a aj tento článok to dokumentuje ... kritika ... Kritika je Slovenské druhé meno ... nič proti článku stotožňujem sa
10.5.2011 - 19:20
+1

freemt

 

Blog sťa PR pre ALL FOR FAN.
10.5.2011 - 22:02
+1

roman BLOG

 

Až na to, že sa tam nespomína, a ani to nie je nosným argumentom tohto článku. Aj skúsnosti s ním sú však jednou z vecí na základe ktorých sa nebojím tvrdiť, že slovenský fanúšik na hokej cez rok totálne dlabe... zobudí sa iba na vianoce a na MS. Drvivá väčšina klubov nemá silnú fanúšikovskú základňu, čo je vidieť nielen na oficiálnych parametroch (návštevnost), ale samozrejme aj na predaji. A častokrát sa jedná o kluby ktoré majú silnú tradíciu a imidž, a nehrajú na spodných miestach tabuľky. Ja ako sviatočný fanúšik čo sa zobúdzal len počas MS, som to predtým nechápal, ale teraz je mi nad slnko jasnejšie, že a) na MS sa team skladá z toho čo je k dispozícii.. b) mužstvo sa pod trénerom a tréningami neposiľnuje, len zkompaktňuje. .. tí ľudia čo tam za nás hrajú neprišli z rozprávkovej krajiny. všetci niekde hrajú a väčšina slovenských fanúšikov o nich nezakopne ako je rok dlhý. Fakt sa nemôžeme čudovať, že tam za nás na MS nehrá takmer nikto z extraligy, keď sami fanúšikovia svojím nezáujmom o zápasy ukazujú, že jej úroveň je slabá. Som presvedčený o tom, že keby boli celý rok štadióny kvalitne navštevované, tak by sa na slovensku hral úplne iný a kvalitenjší hokej a v repre výbere by hralo podstatne viac hráčov z našej najvyššej súťaže. Naši hráči totiž v princípe nie sú neschopní, každý však hrá len toľko, kolko musí. Ak fanúšikovia klubu nechodia na hokej tým ukazujú aj svoje "nároky". Sťažovať sa, že môj klub hrá nahovno, a pritom neprísť na štadión z tisích hrdiel kričať.. chlapci, my chceme viac!!! To je presne ten dôvod prečo sú tímy v takom marazme. Je to spojená nádoba.. nezáujem fanúšikov= nezáujem sponzorov.. nezáujem sponzorov = finančné problémy , finančné problémy = kolísavé výkony.. ... kolísavé výkony=nezájem fanúšikov.. STOP... ... váš tým NIKDY nebude mať viac peňazí a nebude hrať lepšie, ak budete čakať, kým sa z toho vyhrabe sám.

A inak takýto spôsob reklamy sa volá viral, nie PR.
10.5.2011 - 22:49
+1

keso9

 

je aj iný pohľad: hral sa pekný hokej a aj keď neboli výsledky ľudia chodili na štadión, bola eufória, bol záujem sponzorov, potom hra upadala, ale ľudia stále trpezlivo chodili, prišla kríza a podpora sponzorov slabla, tak sa zdraželo, ale kvalita hry ďalej upadala - bez nasadenia - bez záujmu odohrať celý zápas v tempe, čiže kvalita produktu nezodpovedala cene, tribúny pomaly redli a po divných výsledkoch mnohí fanúšikovia zanevreli a vrátia sa až keď...
ja už tiež chodím len sporadicky...
11.5.2011 - 11:53
0

roman BLOG

 

ty aspoň chodíš.. ale bol by som zvedavý kto z tých blogerov či ľudí čo píšu emotívne výlevy o repre a Paľovi a zakladajú rôzne super skupiny na facebooku sa na hokej pozrú ako je rok dlhý.
11.5.2011 - 12:22
0

Atlan

 

ja sa priznam ze tiez som jeden z tych blogov napisal ale napriek tomu s tebou suhlasim i ked je to dost relativne a nemam prbolem priznat ze za poslednu sezonu som bol na stadione len 2x i ked predtym som chodieval pravidelne vzdy ked som mal korunky na listok a este som chcel nieco inteligentne napisat ale medzitym mi to vypadlo
15.5.2011 - 21:15
0

roman BLOG

 

Vďaka, ja si cením ľudí čo si vedia nasypať s noblesou popol na hlavu, zas ja som nechcel niekoho vyslovene ničiť, len som chcel napísať, že si za toto fakt môžeme sami.
16.5.2011 - 0:39
+1

kvik

 

Ja som tiež napísal : Na hokej som začal chodiť ešte v skorých 90. rokoch ako decko v Poprade a teraz naň chodím v Košiciach, keďže tu žijem. Čo je ale dôležité z hľadiska návštevnosti: veľa našich klubov rezignovalo na akýkoľvek marketing voči fanúšikom. Proste pred sezónou sa stanovia ceny lístkov a "manažment" už len čaká že sa štadión zaplní. Tak to ale nejde - stačí však len náznak snahy a ústretovosti voči divákom a tí začnú chodiť - napr. na začiatku minulej sezóny v Poprade dali jeden zápas zadarmo, resp. za symbolické vstupné a ľudia na hokej chodili počas celej sezóny (v PP to bolo podporené ešte aj dobrou hrou).
Stačí málo - dajme tomu na začiatku sezóny dať každému kto si kúpi lístok zadarmo šiltovku s logom klubu, alebo tričko v klubových farbách, či dokonca dres. Viem, náklady sú veľké, ale na druhej strane, je to investícia do budúcnosti a vytvorí puto medzi klubom a fanúšikom. Podobne by mali byť automaticky "odmeňovaní" aj držitelia permanentiek. Predsa ten kto si kúpi permanentku musí dostať niečo navyše. Ďalej, kluby by mali vydávať ročenky a popularizačné publikácie zadarmo pre fanúšikov, propagovať sa, robiť si takto reklamu.
No a veľa spraví aj kvalitná hala. Tu v Košiciach bola v prvej sezóne v Steelke priemerná návštevnosť cca. 6500 ľudí. Verím, že aj v Bratislave bude na Nepelu chodiť budúcu sezónu bežne 7 až 8 tisíc ľudí... hokej je v takom prostredí tak nejak krajší... dokonca aj v široko predraženej hale bol som na zápase s Dánskom a musím uznať, že je pekná, aj keď malá
17.5.2011 - 17:26

ebola 1978

 

skvele si to vystihol ...palec hore
17.5.2011 - 18:46
+2

kvik

 

A dajú sa vymyslieť aj ďalšie veci. Ostanem teraz pre priklad v Poprade. - Zo sídliska Leopoldov je k stadionu pomerne daleko, cez cele mesto. Čo bráni urobiť klubu dohodu s dopravným podnikom, aby pred zápasom chodieval "hokejový autobus" zadarmo až k hale? Človek jednoducho potrebuje cítit, ze je o neho zaujem, ze klub chce aby došiel na stadion... aj takouto formou... hokej je ten základ čo ludi na štadióny láka, ale okrem neho musí byť nadstavba, niečo viac - prečo si človek povie, áno idem na hokej.
Alebo napríklad, je veľa rečí že treba deti pritiahnuť k hokeju: no tak čo klubom bráni aby ho deckám ukázali zblízka? 100 až 200 vstupeniek distribuovať zadarmo, alebo za symbolickú sumu školám... deti prídu na hokej, nebudú sedieť doma, ani sa nikde poflakovať a možno medzi nimi budú aj takí čo ho začnú hrať... a okrem toho budú tribúny vyzerať opticky plnšie
Pritiahnuť ľudí na hokej sa dá, ale to by nesmeli naše kluby (až na výnimky) zaspať v dobe ľadovej hokej treba brať ako biznys a show a pôjde to...
17.5.2011 - 21:16
0

Pagliuca BLOG

 

tie napady su dobre, uz dlhsie planujem o niecom podobnom napisat blog. marketing v slovenskom hokeji - NULA bodov.
18.5.2011 - 18:39
0

Pagliuca BLOG

 

Presne vcera som sa nad tym zamyslal aj ja...Ako ma zrazu cele Slovensko plno reci o tom ze nas hokej upada...Minimalne 95% z tych, co sleduju MS su klasicki ´dvojtyzdnovi tiezfanusikovia´ slovenskeho hokeja. Kaslu na hokej ako je rok dlhy a vyjdu vzdy na konci aprila...K napredovaniu slovenskeho hokeja prispievaju velkou NULOU.

Na druhej strane si myslim (a v tomto s autorom blogu neshuhlasim) ze maju pravo povedat minimalne to, ze ceny listkov su predrazene. Mozno prave kvoli tomu nechodia na nasu extraligu...

MS sa skoncili, premrhali sme zrejme poslednu sancu vybojovat medailu. Kanadsky trener potlacal prvky slovenskeho hokeja a zavadzal nieco (nahadzovanie, dohravanie subojov, kazdodenna rotacia formacii) co nam nie je vlastne. Pisal som to tu uz velakrat, uz pred MS 2010, ze s tymto trenerom ktory nema za sebou ziadne uspechy a tula sa po Europe nic nevyhrame. Moje obavy sa zial naplnili...HANLON VON !!!
11.5.2011 - 10:43
+1

roman BLOG

 

Som milo prekvapený. Vďaka, čakal som, že mi to naložíš za to aký si si zo mňa v minulosti urobil názor atď. Čo sa týka vstupného, je to relatívna vec. Dá sa s tým pracovať, ale to by museli tiež ľudia mať záujem a ukázať to. Poviem príklad.. spravíš občianske združenie fanúšikov.. je vás X stovák až tisíc. Dohodnete sa s klubom, že bude mať vašu podporu, a za to si dohodnete primerané vstupné, či iné privilégiá, ktoré budú prospešné pre obe strany. Ak sa ozve jeden dvaja ľudia.. a ak sa aj pri minimálnom vstupnom dostavuje minimum ľudí.. tak to nikto riešiť nebude.
11.5.2011 - 12:20
+1

amaskiea BLOG

 

Vyberám vetu, ktorá charakterizuje v podstate hlavnú myšlienku tohto blogu: "...Že keď chcú aby náš hokej bol úspešný, že v provom rade by mali mať kluby nabité štadióny na prasknutie 24/7..."
- a nie je to náhodou úplne naopak??? Že keď chcú, aby mali plné štadióny na prasknutie, že najprv oni musia máknuť, aby bolo na tých štadiónoch na čo pozerať? A tým teraz nemyslím ani tak hráčov, ako skôr všetkých tých ostatných, čo si tak zvykli skrývať sa do závetria hráčskych chrbtov. Najlepšie to vidno na repre-úrovni... Na ligovej úrovni zmizol hokej z obrazoviek - takto oni lákajú, priťahujú pozornosť slovenského fanúšika
Sorry, Roman, ale tvoja logika mi v tomto prípade pripomína tú starú otrepanú výhovorku každého (nielen slovenského) povaľača: "Najprv nech mi zaplatia, až potom budem makať!"
13.5.2011 - 18:53

roman BLOG

 

sú to spojené nádoby, moja výčitka je však presne zacielená na tých čo vzdychajú na blogoch, že kam to speje atď. speje to tam kam to necháme dospieť. Nikto nám nijak nepomôže, žiadni tí hore .. tak už to pochop, je konec!
14.5.2011 - 12:48
-1

amaskiea BLOG

 

a keď zaplníme štadióny na prasknutie, nedosiahneme tým presne opačný efekt? Nezabetónujeme tým dnešný stav diletanstva a amatérizmu? Akú motiváciu budú mať dotyční čokoľvek zlepšiť, keď budú mať nabité štadióny a ruka v ruke s tým automaticky aj svoje "predsiene" potenciálnymi záujemcami o sponzorstvo natŕčajúcimi plné kufre bubákov?
14.5.2011 - 19:45
+1

roman BLOG

 

Ty to nazývaš diletantsto a amatérizmus. Fajn. A ešte pomenuj ako sa volá to zvyšné... apatia, nezáujem, ignorantstvo, prípadne závisť, sebectvo, zlomyselnosť.. ... nech to máme kompletné. Je totiž podľa mňa nesprávne iba tvrdiť že všetci sú amatéri, nechcú nič zlepšovať, prípadne že sa sa chcú sa nabaliť. Nie je to pravda. Nedá sa veľmi niečo robiť, keď sú mužstvá permanentne v udržiavacom režime, či na pokraji krachu. Sú to spojené nádoby a nesúhlasím, že slovenské kluby vedú diletanti a amatéri. JE to urážlivé zovšeobecňovanie. Ale ono je to vlastne typický slovenský folklór.. dobre sa pľuje na veľký terč. A aj preto sme tam kde sme. Rešpekt k autoritám sa u nás nikdy nepestoval.
14.5.2011 - 23:32
0

amaskiea BLOG

 

Berieš to príliš úzko, redukuješ problém iba na kluby, ako keby v našom hokeji fungovali iba kluby (a repre). Ale ako by si nazval napríklad to, že tento rok sa na TV-obrazovke neobjavilo ani playoff Extraligy? To už nie je ani amatérstvo, ani diletantizmus, to už je ignorácia a priame finančné poškodenie extraligových klubov a nášho hokeja celkovo - zo strany ProHokeja. Zároveň neviem o žiadnej reakcii zo strany klubov na túto situáciu. Máme sa snáď my fanúšikovia biť s ProHokejom za to, že takto celoplošne a drasticky poškodzuje extraligový marketing a tým aj každý jednotlivý klub osobitne???
A ešte jedna vec ti tam celkom nesedí. Hokej ako tovar nie je výroba na zakázku (na rozdiel napríklad od tvojej činnosti). Tu si nikto z fanúšikov dopredu neobjednáva konkrétnu zábavu hokejom. Nie, je to skôr výroba priamo pre voľný trh a tým aj neustály boj o čo najväčší podiel na trhu. V tomto prípade boj s futbalom, basketbalom, hádzanou... ale napríklad aj s kinom, divadlom... a dnes už aj s facebookom alebo internetom všeobecne.
Volať tu po nejakom "uvedomelom prístupe" zákazníka-fanúšika mi príde ako zásada kupovať slovenské výrobky len pre to, že sú slovenské.
Jo, možno dôležitá poznámka na záver: Ja sám sa tvojím blogom necítim nijako osobne oslovený - resp. takto: "gaga, ja NEgágam, gaga, gaga, gaga..." dúfam, že v tomto si rozumieme
15.5.2011 - 11:24
0

roman BLOG

 

máš pravdu že to môže vyznievať tak, ako keby som organizoval ďaľších bojovníkov proti kríze.. ale ja toto totálne neznášam... takže určite nie. kritizujem proste situáciu, kedy niekto ide plakať a pritom sa celý rok o hokej ani neobtrie.. a to je drvivá väčšina ľudí čo písala po MS duševné porno na tému slovenská repre atď... preto píšem, je to vaša vina. IDe to do prdele, lebo vám je to jedno. A povedz mi že nemám pravdu. Všetci na to kašlú.. ale nadávať vieme všetci.

čo sa týka toho poškodzovania klubov, neviem či náhodou tieto veci tiež neschvalujú kluby samotné, to značí že o tom predaji práv možno vedeli a vedeli čo z toho budú mať, ale to neviem isto..

ponuka je veľká, chápem čo tým chceš povedať... ale fakt ma tí pozéri štvú. prepáč.

odkedy som to napísal rozmýšľam ako hokej pre ľudí spraviť zábavný.. budem na tom asi rozmýšľať ešte aj niečo okolo toho robiť.... mňa to proste baví.

p.s.: kino.. ok.. ale s tým divadlom.. to už si prehnal!!
15.5.2011 - 14:09
0

amaskiea BLOG

 

tak, správne, zabojovať treba o miesto na (trhovom) slniečku, porozmýšľať, ako hokej pre ľudí spraviť zábavný. Dalo by sa všeličo, čiste napríklad keď si pozrieš trebárs na adrese www.hokejportal.net, tam robia všeličo dobré v tomto smere, začali od nuly a už majú za sebou aj celkom veľavravné výsledky, odporúčam ti do pozornosti, veľmi inšpiratívne...
p.s.: Tipujem, že dnes už máte viacej užívateľov, než je priemerná ligová návštevnosť všetkých SK-extraligových klubov dokopy, a to nehovorím kvôli vrodenému riťolezectvu, ale kvôli tomu, že je to naozaj pozoruhodné (aj keby ste boli predsa kúsok pod tou priemernou návštevnosťou). Napriek tomu, stále nesúhlasím s tým, že najprv má byť záujem fanúšikov, až potom predmet toho záujmu. Dokonca majú (fanúšikovia) právo byť apatickí, odmietaví, ba aj hyperkritickí - lebo to všetko vyplýva z jednej veci, že totiž soudruzi z NDR někde udělali chybu, a tí soudruzi rozhodne nie sú z radov fanúšikov, ale z radov slovenských hokejových insiderov.
15.5.2011 - 14:30
0

roman BLOG

 

Jasné, že každý by mal niečo pre to robiť, a že by to mal robiť poriadne. A podľa mňa sa aj každý snaží podľa toho aké má možnosti. Aj tí insideri.
15.5.2011 - 16:36
0

roman BLOG

 

a ešte jedna drobná poznámka, keď si mňa niekto vyberie aby som preňho niečo robil, tak z ceny ustúpim len zriedka a pýtam 50% vopred. A nie je to o tom že by som bol povaľač, jednoducho, ak niekto chce mňa, zjavne vie prečo si ma vybral a ak nie, tak nech skúša inde...
14.5.2011 - 12:50
0

amaskiea BLOG

 

šag negágaj :
na teba by sa to hodilo, keby si svoju robotu pre niekoho chcel najprv odfláknuť s tým, že nech ti najprv zaplatí a ty následne "vylepšíš" výsledky svojho flákania - vlastne len prisľúbiš vylepšiť
14.5.2011 - 19:41
0

roman BLOG

 

no.. priznajme si bez mučenia, v živote som toho odflákal už dosť..
14.5.2011 - 23:33
0

amaskiea BLOG

 

ale nikdy si sa pri tom nevyhováral na to, že to preto, lebo ti slabo platia, či?
15.5.2011 - 12:03
0

roman BLOG

 

nie, ja som ten typ na ktorého nefuguje nič, tak som sa proste narodil.. celý život s tým bojujem
15.5.2011 - 14:00
0

ebola 1978

 

pekná slovná prestrelka....len nechápem ,amaski ako si prišiel nato ,že naša liga zmyzla z obrazovky ? je obrazovka ešte stále TV ? lebo v tej mojej vysielali napr aj celé play off , spolukomentoval ho napr Pukalovič....a ak útočí nato ktorá stanica...odpoved je ,tá ktorá za prenosy zaplatila,ako isto tušíš je to celé o éčkách
16.5.2011 - 0:19
0

amaskiea BLOG

 

...no veď jasné, aj sponzori sa teraz len tak pohrnú, aby si prostredníctvom hokeja predplatili reklamu na nejakej noname televízii, čo tam po verejnoprávnom okruhu Mimochodom, aké má pokrytie tá televízia a akú má sledovanosť? Ale čo tam po tom, hlavne že sú chechtáky v kešeni ...a hokej na "78.kanáli" - veď aspoň to tak ide dokopy: okrajový šport - okrajová televízia.
Pre tvoju informáciu: hokej bol kedysi u nás MASOVÝM športom, KEDYSI.
16.5.2011 - 9:25

ebola 1978

 

no ved jasné chytrák ved ja sa s tebou nehádam. ....lenže tá noname stanica Sport1 má pokrytie len na celom území Sr aCR aSport1 má takmer každá káblovka. Samozrejme že na hrable ju nechytíš ,ako stvéčku ,ale to nikto netvrdí...Ja ti plne rozumiem o čo sa snažíš,ver mi. Aj ja by som bol rád keby nám tie koncesionárske poplatky vystačili na všetky MS v hokeji futbale hádzanej ...tie prenosy vo futbale ,LM Europsku ligu,OH každé 2 roky a iné TV prenosi ktoré dostáva stv zadarmo z celého sveta. Ale ako si si mohol všimnúť stv nato proste nemá finančne,tak bud rád že to dávajú česi na Sport 1
16.5.2011 - 13:23
0

amaskiea BLOG

 

teraz tu ale neriešime našu verejnoprávnu televíziu (i keď aj to je problém sám osebe), ale náš hokej
16.5.2011 - 15:31
0

lord

 

AMEN....
16.5.2011 - 22:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Roman (Roman Chlebec)

Vlastná fotka Status: superuser_sp

Stručne o sebe: Som programátorom tejto stránky. Starám sa o všetky upútavky, bannery. Uvádzam do života naše nové nápady a funkcie.

 

Vek: 42 rokov 44 dní

Narodeniny: 3. November 1975

Mesto: Nitra

ICQ: icq

WWW: www.studiostyle.sk


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Nové Zámky

Fanúšik NHL klubu: Edmonton Oilers

Obľúbený hráč(i): Šatan


Dátum registrácie: 17.12.2004 14:08

Počet diskusných príspevkov:
7126 (vyhľadať)

Články: 54082 (vyhľadať))


Popularita: +4.86
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 81

Hodnotenie HokejPortálom: Má úžasné monumentálne nápady ale naopak nemerateľne veľkú chuť ich realizovať.

Karma: 49.03%

Kratke spravy

-5 Slizký had (BmDukla)

0 Je to PÁN (Bero)

-5 Ahoj... (Scarface-NR)

+4 Ze je super ked pomaha na takom projekte ako je tipovacka.Mne sa to natolko pacilo,ze som uz prizval 4 ludi na tento sposob tipovania a teraz sutazime hlavne medzi sebou. DAKUJEME (Vlasaty mario)

+5 snád si to rozmyslíš dik. (Jožka = SI)

+5 za to že tu vlastne môžem dať týchto +5 :D :) (GaBbO)

+5 za to ze si ten latentny slovanista .. XD (Stojkovic)

+5 Vyzerá to tu na nový vietor, tak nech všetko ide podľa plánov! :tlieskam: (MaJes)

+5 treba treba, máš dobre nápady a stránka vďaka nim napreduje:-) (Rabl)

-5 Obcas treba respektovat aj nazory inych. Ty si to minimalne v mojom pripade nedokazal. (Gianluca Pagliuca)

+5 Dlhodobo slušné príspevky ! (Nikita stano)

+5 prepac bol som hlupak (Cvikla )

+5 Za HP (Siemens)

+5 skvela praca +5 (Jozef sasik)

+5 tak nejake vyhrady voci stranke by som mal, ale kedze je HP v nasich koncinach bezkonkurencny, nemozem inak ako za +5...a keby mozem, za 1.april dam aj 6 :D (Korty)

+5 aj ked si admin,mohol by si prispievat viac,stalo by to za to (Greendeath)

+5 admin :) (Kuki)

+5 mal by si mat karmu 100...aj ked na nej nezalezi :) (Wes17)

0 technický výkon tejto stránky, rovný, priamy chlap z toho mála, čo som mal možnosť zistiť. Hodnotiť človeka jebnutými čísielkami ako opicu nemá žiaden zmysel, význam ani výpovednú hodnotu. (Nano)

+5 no jedine +5 (Cvikla)

+5 okrem iného, férový chlap ;) (Michal z dediny)

+5 nitransky admin s nadhladom je precca za pjet :-) (Speedy23)

+5 +5 (F0rc3s)

+5 Adminov si treba vážiť, takže +5 (Mamina)

+5 čo by som pre nášho admina nespravil (Defender)

+5 +5 :) (Ruzombercan)

+5 mas moj respekt (Majco)

+5 Fajn Admin-programátor je O.K AJ hokejové názory sa mi pozdávajú,tak môžem s kľudom dať plný počet. (Mr.Bo881)

+5 podla mna naj admin ;) (SuperJoe)

+5 zatial nic (Ketahany)

+5 Neviem preco som ta este neohodnotil ale mas moje uznanie co robis pre HP a aj jeho prispievatelov.+5 (Cepo38)

+5 za vtipne postrehy (Kristian87)

+5 bravo programuj dalej :D (Mato 1)

+5 ..taký milý prvý apríl:-))..go,admin,go:-)) (Fifina)

+5 Naďalej platí to, čo som ti napísal ako miso_sba :argh: ;-)))) p.s.: pssssssst! ;-) (Amaskiea)

+5 pekne sa tu starate o stranku vseci naozaj je to naj stranka na ktoru chodim !!! klobuk dolu (Tomas15)

+5 Boze kolkych som vynechaval,neviem ale ta moja pamat????????? (Siso)

+5 dobra robotka ;) (Liny)

+5 tvoj prispevok o detoch z detskych domovov si ma ziskal..jeden z mala ludi s poriadnym rozhladom! (Clavicle)

+5 za to, aký mi dal darček k Vianociam, donútil ma zmayslieť sa a to je viac než falošné úsmevy. (Karin-slovan)

+5 Po Andrejovi a Robovi tretí človek, bez ktorého by asi HokejPortal a vôbec celý ŠportPortal neexistoval. Ako programátor tu spravil toho nesmierne veľa a má obrovský podiel na tom, ako táto stránka vyzerá. Preto som veľmi rád, že tu môžem byť a pracovať pre takýchto ľudí. Len tak ďalej a veľa šťastia do ďalšej práce. (Andrej)

+5 napriek tomu, ze je tu dolezity, riesi veci s citom a nenapadne...a okrem toho mas dobry zmysel pre humor=) (Ludinka)

+5 jeden z motorov hp,škorpión,ale dokáže nás obyčajných prispievateľov inteligentne schladiť ... (Tulen - kosice)

+5 Díky snáď nesklamem (Jd16)

+5 mám rád ľudí s víziami a cieľavedomosťou (Frantapriklep)

+5 Hlboko sa hanbim, ze som ta doteraz nezaradil do mojho zoznamu. Tak nejak som si myslel, ze z HP uz tu mam vsetkych. Ospravedlnujem sa a nic ine nez +5 ti dat nemozem (Dumber)

+5 Super stranka..robis super job.Vela uspechov do buducnosti ;)Sak uz tu chodim par rokov,takze mozem posudit :p (Popradcan)

+5 ;) (Hojko)

+5 neskutocne si vazim pracu adminov,to,ako ste tuto stranku vbudovali a zvlast,ze ste zamedzili pristupu roznych individui,klobuk dolu a jedno velke DAKUJEM:) (Lenka)

+5 No Nitrančan( smiech )Skvelá robota počas majstrovstiev a vôbec len tak ďalej !!!!! (Marvel)

+5 My dvaja sme tak strašne odlišný, že si to ani nedokážeš predstaviť. A to ma na tom baví. (Dust in the wind)

+5 roman +10 keby sa dalo, takže sa musiš uspokojiť len s +5 vďaka vám že ste / HP / (Najkrajší)

+5 no na jednej stranke bez tebe by HPcko nebolo. . .ale keby nebolo Hp mala by som o jednu zavislost menej ;))) no ale kedze ja clovek nepoucitelny a hokejportal mam pusteny stale.. .mas u mna +5 ;))) ale mohol by so castejsia prispievat ;))) (Ewi83)

+5 vcera,t.j.25.4.2007 si sa mi snazil pomoct a to si ja vazim.v dnesnej dobe si treba vazit ludi ktori maju ochotu pomahat a ja si to cenim.diki moc (Juro z Nitry)

+5 donedávna som vlastne nevedel, kto vlastne "stojí" za týmto portálom...teraz už viem a som rád, že je kam zase chodiť... :-) výborná prácička, aj čo sa týka nového dizajnu...len tak ďalej! (Flipper)

+5 ako som mohol tak dlho zit bez toho aby som ti dal .. (-BBB-)

0 typek ktori sa snazi pomoct a rozvijat profesionalitu webov na slovensku isto nieje sam (Yflap)

+5 Roman : Hodnotiť tohto pána , ktorý je na HP : Viagra ducha, spiritus rektor ... je vec výnimočná. Je to niečo, ako nadzemné. Pán Roman, ak mám hodnotiť teba, tak si pre mňa jednoznačne pozitívna osoba, ktorá robí tuná na tejto HP stránke veci, ktoré sú veľmi potrebné. Najviac sa mi páči, ako - “neviditeľný“ Roman keď je potrebné zasiahne, zmaže a usmerni čitateľov tejto stránky. Takže, vychádza na +5. Je veľká škoda, že nepatríš k tým ľuďom, ktorých poznám osobne. (Zomi) (Zomi)

+5 To ako keby mam hodnotit hokejportal.net. A dokonca okrem jeho prace pre hokejportal su aj jeho prispevky obohacujuce. (Qwer)

+5 snaží sa urobiť pre hokejportal len dobre (Vovo)

+5 Roman,napísal som pri tvojich kolegoch moj názor na HP.Ty ss este plus pripájaš už pravidelne do diskusii apridávaš svoje názory ohladom vsetkého.Tvoje názory sú vzorom objektivity a podla vás viem,ze tento portál je v správnych rukách.Hned ako budem vedieť zmeniť hodnotenie,hned pomením aj ostatným dozorcom tejto stránky na +5.Dakujem a mazte kreténov. (Derbyzv)

+5 Takemuto sikovnemu cloveku mozem dat iba... ()

+5 Doteraz som ho vnímal skôr, ako autora, než ako diskutéra, ale po sledovaní prudkej výmeny názorov po zápase SI-NR , a jeho absolútne nezaujatého pohľadu na skaličanov som len nechápavo krútil hlavou...bodaj by som ja bol schopný vždy takého nadhľadu tak krátko po takom emotívnom zápase... (Mannheim)

+5 romanko je super chalan, dobre sa s nim keca, reaguje na sebemensie prkotinky a vyhrady ci pripomienky k HP ... ;) no a je to admin, co ine mu mozem dat ... :D:D:D (Benslovan)

+5 vyzera to,že sa tu o dobbre stara (Kosican85)

+4 Nemam rad Satana, takze mas u mna -1, ze ma nemazes mas +1, ze fandis Nitre mas +1, inteligetne odpisi +1, inteligentna forma pisania +1, slaby fanusik Nitry +1, si inovator...suma sumarum.... (Elber)

+5 Naj programátor, naj známka :) (Replay)

+4 davam 4b! (Buben)

+5 Roman je kapacita, vie si spravit poriadok, ale on taky proste musi byt a ide mu to dobre...vie presviedcat..pamatam si ako som sem napisal prvy prispevok, asi som vtedy zle pochopil slovko live prenos a uz som nastartoval Romana :D (Maross NR)

+5 ROMAN MA PRETIAHOL - definitivne z hokejbodkaeska sem. Neviem, do akej miery to bola z jeho strany vedoma snaha (asi nie, ved, hadam, nemozem byt az takym stredom sveta, ako si to o sebe sam myslim), ale chytil ma na udicu ako vianocneho kaprika. Dokonale vyuzil moju zavislost, neliecil, iba ju presmeroval z cudzej web-stranky na tu "svoju". Proste, robi to dobre - ale my na Slovensku profikov aj tak nemame radi, vsakano.;-) (Miso_sba)

+5 Romankovy musim zmenit tekst. Jemu sa to asi pacit nebude :D, ale on je moja krvna skupina. :D Napisal aspon 3 (slovom try) take ostre prispeuki ake som ja chcel dauno, ale nenasiel som odvahu to tim ludom povedat. On ako admin a hlavne inteligentni clovek (teras sa vzajomne masirujeme po chrptoch, lebo aj on mne povedal, ze som rozumni) to fsak napisal a ma moje apsolutorijum. Dufam, ze za toto si tu v diskusiji us mozem pisat co budem chcijet :D a ze mna nevimaze a potom tí vseci priemerni prispjevatelija, ktori niesu as taki mudri budu pindat ze mam protekciu. :DDDDDD To bi som bral, ale bohuzial to tak nieje :( (Kiler)

+5 Clovek bez ktoreho by asi HokejPortal neexistoval. (Alo)

+5 Roman je geniálny programátor, naoplatí sa s nim diskutovať pretože má stále pravdu a okrem toho je to jediny človek ktorého musím poslúchať. Škoda že je tak strašne lenivý :-D (Chrobi)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (57)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (61)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (50)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (64)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (61)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (62)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (62)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (74)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (76)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (66)

Najčítanejšie blog spoty


Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.024991 seconds