Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Bitka v hľadisku Žilina - Slovan, očami jedného z Bojničanov

Štyria Bojnickí fanúšikovia Slovana prišli na zápas povzbudiť svoj obľúbený klub, stáli tam kde nemali, ale hlavne, fandili tomu nesprávnemu klubu. Stali sa tak ideálnym terčom spravodlivosti ľudí s IQ nie o veľa vyšším ako teplota ľadu na štadióne. Video ste už určite všetci videli. A teraz možno aj krátky popis toho, čo tomu predchádzalo, očami jedného z aktérov. Toho, ktorý na videu pribehne zachraňovať priateľa.


Boli sme štyria chalani z Bojníc a sme fanúšikovia Slavana. Stáli sme dole pri zábradlií aby sme si mohli kamerovať a aj fotiť.

Strhla sa bitka na ľade a čo vyprovokovalo ľudí. Libor Hudáček sa pobil a potom provokoval Žilinských fanúšikov tým, že ukazoval na „orla“ na drese. A to nahnevalo Žilinských fanúšikov.

Z ničoho nič za nami pribehol jeden chalan zo Žilinčanov. Že: „čo máme za problém“? Absolútne sme nevedeli čo chce riešiť. Bol odo mňa o hlavu vyšší a aj starší, začal do nás strkať. Uštedril mi prvú ranu, no nenechal som sa, tak som mu aj ja zo tri hodil a potom už pribehli usporiadatelia.

Celú tú dobu nebolo po usporiadateľoch ani stopy. Až neskôr prišli a oddelili nás a dobre, že sme nedostali aj od nich. Je pravda, že tam dole pri zábradlií sme stáť nemali, ale nič zlé sme nerobili a ani vulgarizmy nepoužívali. Ešte jeden z divákov sa nás zastával a na usporiadateľov kričal, že to vyprovokoval ten Žilinčan.

Po chvíle čo usporiadatelia odišli prišli tie „vyholené hlavy“ (myslím že boli traja, zbehlo sa to rýchlo). Začali do nás strkať a kopať nás. Dvom našim chalanom sa podarilo preliezť zábradlie a zísť dole pri ľadovú plochu. Našťastie oni nemali dresy Slovana a šál ako my takže ich útočníci nechali tak.

Dvaja sa rozbehli hore po mojom kamarátovi, kde ho kopali do hlavy. Ja som zostal dole, kde som sa bil s ďaľším. Keď som videl, že hore útočia na kamaráta dvaja, hneď som mu išiel pomôcť. Akonáhle som ta prišiel a pustili sa do mňa kopancami. Až v tej chvíli začali zasahovať usporiadatelia a SBS-kár!!! Potom som sa snažil už len kamarátovi pomôcť no bol otrasený z kopancov do hlavy a upadol aj do bezvedomia čo neskôr potvrdili aj lekári. Boli sme vyvedení zadným vchodom a kamarát bol ošetrený v sanitke. Kamarát je už v poriadku a chystáme sa podať trestné oznámenie.

A ešte k tým usporiadateľom a SBS-károm. Oni si asi pomysleli, že však sú to slovanisti. Tak najprv nechali nech nás dobijú a až potom zasiahli, keď bolo prakticky po všetkom.

Text bol zverejnený so súhlasom autora.

LINK NA VIDEO: http://www.youtube.com/watch?…


VrankoDanko

 

holohlavi retardi: Krasne zabery na retardov s IQ sumiaca trava, jednoznacne podat trestne oznamenie.
To ze v ZA je organizacia zvladnuta na minus 0 bodov ma neprekvapuje
1.11.2010 - 15:17
0

lk242

 

smutné.. jednoznačne treba podať tresné oznámenie.. video je myslím dostatočný dôkaz na to , aby boli vinníci aj potrestaný.. Len to treba dotiahnúť do konca..hoši , nenechajte to tak...
1.11.2010 - 15:35
0

Jimmy Tulipan

 

Neviem: nieco sa mi mari, mozno mi to niekto hovoril a mozno je to aj blud, ale pocul som ze na Slovensku sa video ako dôkaz nepovazuje ( ??? )
Nemam overene a nechce sa mi hladat ...
1.11.2010 - 18:32
0

Jimmy Tulipan

 

Tak: som si dal tu namahu a nieco som nasiel aj ked to nie je priamo uryvok zo zakona:
Zdravim vsetkych,
rada by som vedela, ci je zvukovy zaznam urobeny bez vedomia nahravaneho protizakonny...

Áno, bez súhlasu osoby, ktorú si nahrala, či už na video, alebo zvuk, je to protizákonné. Je to blbosť podľa mňa, ale je to tak. No napríklad, mne právnik povedal, že záleží na okolnostiach, čo je menšie zlo. Ak nahrám vraždu na video, bez vedomia osoby, ktorá nedala na nahrávku súhlas :---, tak to že som vytvorila takúto video nahrávku, nelegálne, je menšie zlo, ako to, čo som na nu nahrala. Lebo za vraždu je asi vyššia sadzba (trestná) ako za nelegálnu nahrávku.
Vieš, ako podporný dôkaz to môže byť, napríklad, keď ti nikto neverí, že to povedal.... ale proti strana na súde sa takým dôkazom nebude zapodievať. A je len na sudcovi, či dôkaz príjme alebo nie.

Je to bludný kruh, a už vôbec sa mi nepáči, keď to dajú ešte aj v paneláku ako Ivanka nahrala svojho šéfa na diktafón a potom sa oháňala s nahrávkou. Tam uspela. Ale myslím, že tvorcovia mali uviesť aj to, že Ivanka sa dopustila porušenia zákona, keď vytvorila nelegálnu nahrávku.
Pretože, niekto to ako dôkaz berie, nieto to ako dôkaz neberie
1.11.2010 - 18:38
0

mitoO

 

no len kupou vstupenky suhlasis aj s tym, ze budes filmovany. takze tu je to ok.
1.11.2010 - 19:16
0

stojkovic

 

nemyslim si ze TV zaber sa da kvalifikovat ako sukromna nahravka ... ad 2 neviem naco potom montuju na stadiony kamerove systemy ked k filmovaniu potrebuju suhlas osoby ... mimochodom , suhlas davas zakupenim vstpenky ... cize v tomto pripade nieje ziaden problem s pouzitim zaznamu ako dokazneho materialu ...
1.11.2010 - 19:16
0

roman BLOG

 

video pomoze najst vinnikov, na usvedcenie budu svedkovia. video ako dokaz nemusi byt v tomto pripade vobec pouzite. a mimochodom videli to desiatky ludi v live prenose.. a nie v zazname to som zvedavy ako toto sud zmietne
1.11.2010 - 19:18
0

MHC83 BLOG

 

jimmy nemas pravdu, teda v podstate mas ale v tomto pripade s nahravkou nebudu ziadne problemy
1.11.2010 - 19:29
0

Jimmy Tulipan

 

Nehadam sa..bolo to skôr mierene ako otazka
1.11.2010 - 19:31
0

MHC87 BLOG

 

ďakujeme za odborný právnický výklad
2.11.2010 - 9:26

slovex30 BLOG

 

2.11.2010 - 13:41
0

MHC83 BLOG

 

chcete odobrne, tak §12 odsek 2 OZ napriklad
2.11.2010 - 15:05
0

MHC83 BLOG

 

to si precitaj a precitaj aj odsek 1 a pochopis preco som napisal ze nema pravdu aj ked ju v podstate ma
2.11.2010 - 15:12
0

MHC83 BLOG

 

a ešte ak by sa na mna niekto vrhol , že čo sem pletiem občianske, tak ja len chcem ukazať ako to je s tou videonahravkou a netvrdim ze sa proces bude viest podla OSP. len poukazujem na problematiku videonahravky nie na konkretne spojenie s tymto pripadom. pisem to pre istotu keby sa na mna vrhol napr . vorky
2.11.2010 - 15:26
0

frantapriklep

 

náhodou sa právnik nezaprel kľučkoval medzi pravdou a nepravdou s ladnou eleganciou
2.11.2010 - 15:06
0

bigi BLOG

 

no lenze toto je verejne podujatie,a s tym ze si kupujes vstupenku tak davas suhlas ze mozes byt filmovany. si predstav ze by boli televizie (alebo aj kluby ktore si robia vlastne zabery)zalovane za to ze fanusikov nahraju, a najma reprodukuju.
apropos staci aby bolo niekde na stdione napisat ze je pod kamerovym systemom a uz je ta nahravka pravne v poriadku
1.11.2010 - 19:43
0

juro2

 

bohuzial takychto debilov sa najde na kazdom stadione prilis vela... v trencine obzvlast, mam svoje skusenosti a este k tomu vo farbach domacich ale bohuzial ti debili maju v SBS-ke dobrych kamaratov cize ani oni s tym nic nerobia... chalani na videu dopadli este dobre, kamarat prisiel z hokeja dopichany s nozikom a potom co sme to boli nahlasit sbske nas slusne poziadali aby sme radsej opustili stadion
1.11.2010 - 17:53
0

roman BLOG

 

Potvrdzujem ze v kazdom meste taki su. Aj v Nitre. A je im uplne jedno koho zbiju, aj svojich..
1.11.2010 - 19:20
0

LUKESSEN

 

chvala bohu: v Košiciach sa to týka len futbalu...
8.11.2010 - 20:32
0

marvel BLOG

 

problem je ten: ze futbalovi chodia aj na hokej
9.11.2010 - 17:08
0

moonight

 

Dúfam: že potom HP napíše aj ako to dopadlo
1.11.2010 - 19:39
0

roman BLOG

 

No pokial nám to dotyčný chalanisko posunie. Veľmi radi.
1.11.2010 - 20:28
0

Pagliuca BLOG

 

Video je, svedkovia su, utocnikov zretelne vidno. Upadnutie do bezvedomia v dosledku tych vymetenych zverov uz je moc silna kava... Ak uz toto nedopadne v prospech chalanov z Bojnic tak dovidenia zdravy rozum. Ved v podstate slo o ZIVOT. Drzim palce chalani!!!
1.11.2010 - 20:56
0

bege

 

VSZ MAJSTRI: takych 17-18 rokov dozadu sme podobnu nakladacku dostali na Slovane kde na nas mentalne vady zautocili vsetkym moznym aj hasiacimi pristrojmi, viem ze to neboli hokejovi fanusikovia Slovana, kedze v tom case Slovan fanusikov nemal
V kazdom pripade odsudzujem taketo 'spravanie' na sportovom podujati ... tito bytosti patria za mreze ale s kazajkami ....
1.11.2010 - 20:56
0

frantapriklep

 

je to bohužiaľ celoslovenský problém.. a problém vôbec nie len chuligánov a debilov, ale aj navonok "obyčajných ľudí" ...

príde fanúšik súpera a chce fandiť svojmu tímu, ale najprv si vypočuje nadávky, potom dostane nejaký pluvanec či dávku piva na bundu, a v tom najhoršom sa to skončí tak, ako v Žiline ...

pred pár dňami som pozeral zápas NHL Ottawa-Boston a tam po góloch Bostonu sa v hladisku s kľudom vytešovali fanúšikovia, oblečení v dresoch Bruins, ťapkali a tancovali, a čuduj sa svete, žiadne holohlavé opice po nich neskákali ....
2.11.2010 - 6:31
0

zomi BLOG

 

Ani po nich holohlave opice nemohli skakat, lebo take individua sa ani do haly nedostanu.
2.11.2010 - 7:26
0

Janykeke

 

takychto ludi az skoda komentovat len zbytocne opat priblizime klavesnicu ku koncu zivotnosti ale co ma tiez dost mrzi je to, ze na hokeji to nie je take caste ako napr. na futbale u nas ... tak snad toto bola len vynimka, ze na hokej chodia viac kultivovani ludia ako na futbal ... a chalanom z bojnic prajem nech vyhraju sud ...
2.11.2010 - 7:34
0

gabby

 

no tak škoda že chlapci zo Žiliny neprídu do TN a tam by im SBS-ka ukázala čo na hokej patrí a čo nie!!! tu sa ukázala demencia jedincov v plnej kráse!!!
2.11.2010 - 10:18
0

tibco30

 

demincia je vtrenčine keť musia hrať stary hrači na miesto mladych inač nič žiaden visledok niet toje ono hmmm
2.11.2010 - 15:10
0

imko6

 

..: a nebudes ty jeden z tych panov z videa? podobate sa...
2.11.2010 - 15:38
0

kortez666

 

juj chlope....: tak ako vidim ,,slovencino tvoj kobyla....to ak mas takto pisavat tak sa radsej odregistruj...hold k videu...aj taky sa bohuzial najdu a preto si coraz viac ludi sadne doma pred net a pozrie tam...pretoze hra za vela nestoji a naviac zazit toto...ako mam pochopenie pre mladencov co sa dohodnu a pobiju sa dakde na luke ale toto je fakt cista demenciaaa...apropo svojho casu som to tiez zazil zhodou okolnosti v ziline...a mam pocit ze jeden z mladencov bol vtedy tiez pri tom...
2.11.2010 - 17:13
0

the champ is here!!!!

 

chlapce sa zobud a nauc pravopis,taketo hovada patria do klietky a nie na stadiony !!!!
11.11.2010 - 8:59
0

markus 68

 

Je to smutne,ale skoda,ze chlapci z Bojnic isli do ZA práve vtedy,ked bol aj futbal,keby nie asi by sa to nestalo....myslim,ze urcite nie.
2.11.2010 - 23:26
0

bm

 

Ja k tomu len toľko... škoda, že títo chlapci sedia doma dosratí, keď v žiline hrá futbalový Slovan. To už sa im pre šáliky ísť nechce.
3.11.2010 - 10:09
0

roman BLOG

 

Slovanisti tiez radsej zostanú doma ako by mali ísť do pekla na štadión Crvenej Zvezdy. Ono je to asi tak... vždy sa nájde nejaké vačšie zviera.. treba poznať svoje limity..
3.11.2010 - 10:22
0

bm

 

pokiaľ mám dobré info, tak Slovanisti v Belehrade boli a tiež neboli zrovna najustráchanejší
3.11.2010 - 10:25
0

roman BLOG

 

No dobre, to som len skúsil streliť od boku. A ako bolo?
3.11.2010 - 10:31
0

bigi BLOG

 

no vidis a predstav si ze slovanisti v belehrade boli. a dalsia vec je porovnavat ist do belehradu a istna vlastny stadion
3.11.2010 - 10:56
0

roman BLOG

 

A ako bolo? Mali sale? Su nejake foto?
3.11.2010 - 18:23
0

bigi BLOG

 

hej mali, a dokonca aj pyro bolo (sak slovan za to dostal 15 000 frankov pokutu) s foto to bude uz asi tazsejsie predsa len to bolo davno ale ked bude cas, skusimnieco vygogoglovat
3.11.2010 - 19:24
0

roman BLOG

 

No tak to som milo prekvapeny. Cital som ze delije su agresivni. hm ja by som tam nesiel. (teda ja nechodim nikam.. ale to je iny pribeh
3.11.2010 - 20:05
0

bigi BLOG

 

tak ze vraj su ale v BA sa chovali celkom slusne, kedze slovanisti vytiahli transparent "kosovo je serbia" a potom bol s toho aj perfektny suport. a aj klud v meste a na stadione a atmosfera z oboch stran, skoda ze taka nie je aspon na kazdom 10 zapase u nas. hned by aj ten futbal vyzeral pekne
zatial som fotky nenasou
3.11.2010 - 20:53
0

roman BLOG

 

diplomacia na najvyssej urovni
3.11.2010 - 21:03
0

MackoPu

 

To vies, "kosovo je serbia" je oblubena tema tychto chlapcov, tak preco by to nevytiahli...
6.11.2010 - 9:33
0

bigi BLOG

 

to je bezpredmetne mimo ineho ja s tym suhlasim, ale pointa bola inde
6.11.2010 - 12:51
0

mannheim

 

čo ty o tom vieš ?
8.11.2010 - 12:16
0

stojkovic

 

a?
8.11.2010 - 14:15
0

bigi BLOG

 

diki, nemusim sa namahat
4.11.2010 - 6:57
0

roman BLOG

 

no vidim ze par ludom sa pritomnost modrej farby na tribune moc nepacila, ale org. to mali pod kontrolou
4.11.2010 - 12:05
0

bm

 

jasné, ale pointa bola v tom, že neboli pozaliezaní doma, "veď preboha hráme v Belehrade". Žilinskí si to hovoria so Slovanom pravidelne a aj keď hrajú doma a potom sa vyvŕšia na chlapcoch z Bojníc s dresmi Slovana ...
4.11.2010 - 12:25
0

ernie22

 

Hrdinovia: takychto hrdinov mam najradsej, keby si vybrali aspon seberovnych a tak si dokazovali svoju silu, mne je jedno nech sa mlatia, ale nie do mladych chalanov, co nemali najmensi zaujem sa bit, aj ked na druhej strane neviem kde stali a ci si prave vybrali najlepsi sektor sa ukazovat v superovych dresoch, nebol tam ziadny sektor pre host. fanusikov?
3.11.2010 - 17:47
0

edvin

 

a je v tom rozdiel v ktorom sektore sedí fanúšik hosťujúceho klubu.U nás v BB sedeli fandovia Zvolena priamo v kotly za bránou a nič sa nediela a ani vtedy keď zvolen dal gól a zatlieskali si.Toto sa proste nerobí čo urobili super fandovia Žiliny
3.11.2010 - 18:38
0

ernie22

 

urcite mas pravdu a nechcem nikoho obhajovat ani ospravedlnovat, len realita je taka a hlavne na SK, ze je lepsie sa zdrzovat v sektore vyhradenom pre hosti, ked uz pridem podporit svoj klub. ja sa len smejem na tych dvoch hrdinoch (ZA), ze si asi dlho vyberali do koho sa pustit
3.11.2010 - 19:01
0

dante BLOG

 

no ako som videl, tak si slovanisti boli v sektore, ktory patri fanusikom hosti... aspon z toho videa tak vyzeral... problem je aj v tom, ze ak nemas nahlaseny vyjazd, tak sa na teba sbs z vysoka vy...ere a nie ze bude na fanusikov hosti davat pozor... zazil som to na vlastnej kozi v poprade, podobne je to v trencine, ale toto bol vrchol... aj ked osobne som ten konflikt nevidel cely, takze to vlmi riesit nechcem...
4.11.2010 - 11:00
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

Nikde nie je napisane, ze sa nemozem aj sam postavit medzi fan.hosti. Je to sice opacna situacia, ale kedysi som staval hned vedla fan.hosti hore na C, ked este chodili velke vyjazdy hlavne z KE a nikdy ani najmensi problem (skor sa stavalo, ze prisli dementkovia z TN "kotla" provokovat).
Podstatne tam je, ze bola bitka a nic sa nedialo. Usporiadatel nema co riesit kto sa s kym a v akom sektore bije, ma zaktocit vzdy rovnako.
Taketo veci treba EXEMPLARNE trestat. Hlavne, ked je z toho zaznam.
Ziadne bububu iba naoko.
6.11.2010 - 9:37
0

MackoPu

 

Samozrejem o tom stati hocikde plati, ze predpokladam "nesektorovane" statie. Ale aj keby bolo, nic to neospravedlnuje.
6.11.2010 - 9:40
0

Brmbolec

 

Sektor hosti: Ved prave, ze chalani stali ASI tam kde nemali. Sektor hosti je v rohu hladiska, odkial nieje dobra pozicia na snimanie videa a robenie fotiek na mobil. V tomto sektore niesu sedacky a listok do tohto sektoru hosti je lacnejsi 2€ (inde 3€ v den zapasu). Ak mali zakupene listky do sektoru hosti, nemali byt tam, kde boli v case vzniku problemu. To samozrejme neospravedlnuje spravanie utocnikov, ktori sa radi stavaju do pozicie - vsak mi tu urobime poriadok aj bez policie! A nieje vylucene, ze aj keby stali tam kde mali stat, nikto by ich nenapadol. Pretoze ta strazna sluzba je ozaj pridriemana. Keby nebola, tak by chalanov uz nepustila von zo sektoru hosti.
Mozno pod dojmom ostatnych hokejovych zapasov v Ziline, kedy sa v hladisku nedej vobec nic a v hale je viac much ako divakov. Bola to nestastna suhra okolnosti - kto mal v ten den kupeny listok na futbal, mal vstup na hokej zadarmo (futbalovi chuligani prisli robit poriadok na hokej), chalani stali tam kde nemali, SBS podriemkavala ako inokedy, na lade sa strhla bitka s provokacnymi gestami hracov do hladiska - ale toto vsetko vobec nieje ospravedlnenie toho co sa stalo potom.
4.11.2010 - 11:02
0

roman BLOG

 

veru to sa aj pise v tom texte.. chalani nestali tam kde mali.. prislo k sarvatke..tak ich vykazali inam.. tam ich napadli henti ludia z videa.
4.11.2010 - 15:45
0

mitoO

 

roman: co to znamena stat na stadione tam, kde nemas? znamena to na striedacke? na lade medzi hracmi? na mieste, kde nemas listok? v bufete za pultom? Ti chlapci stali tam, kde mohli a hlupaci ich napadli.
4.11.2010 - 16:35
0

roman BLOG

 

precitaj si ten blog prosimta, mam pocit ze si to necital, alebo si to necital pozorne.
5.11.2010 - 0:22
0

AvalancheBB

 

môžeme to brať do úvahy tak, ako je to v blogu a už tu by bola na mieste otázka či je to v poriadku? Či je to v poriadku z celkového pohľadu ako to u našich "fanúšikov" funguje? Pretože to funguje tak, že sa vytvárajú organizované relatívne dosť početné skupiny, v ktorých je množstvo primitívov, ktorí došli z futbalu ( a bohužiaľ sa starajú už do viac ako futbalu a hokeja). Tieto skupiny sa potrebujú prejavovať silou. A aj keď nejde o silu fyzickú, tak o ňu ide aj pri rôznych pokrikoch, prejavuje sa silná antipatia k súperovi. Je to skupina, kde sa strácajú ľudia ako individuality. Dovolím si tvrdiť, že v týchto skupinách sa nachádza množstvo ľudí (spravidla tí tkz. ultras, alebo chuligáni), ktorí o tom športe, na ktorý chodia nevedia vôbec nič. A celé to funguje na tom, že ľudia rôznych skupín, alebo fanúšikovia rôznych klubov musia byť od seba oddelení. Uveďme si ako príklad protipól, a to konkrétne ako to funguje v zámorí. Mnohí by so mnou nesúhlasili s postojom k fanúšikovstvu, aké poznáme z NHL, ale podľa mňa je to omnoho pozitívnejšie. Mal som tú možnosť navštíviť zápas NHL v Prahe. Prišlo veľa ľudí priamo z Bostonu, ale aj Phoenixu, čo ma aj trochu prekvapilo, ale aspoň som mohol na "vlastnej koži" zažiť atmosféru NHL čo najoriginálnejšiu. Tí ľudia ak keď boli (zrejme si tak kupovali lístky) pri sebe v skupinách, nepotrebovali sa prejavovať silou, skôr sa tak doťahovali v rámci zábavy. Bolo veľa takých, ktorí sedeli zmiešane a plynula zábava (aj z konkrétnej situácie na začiatku). Tí ľudia reagovali na to, čo sa dialo na ľade. Teda nie alibistické reči o tom ako kto žije pre aký klub a ako je to pre neho všetko. Nie. Oni sa zabávali na tom, čo im ten hokej ponúkal a fandili svojim. Všetci čo pozeráme po nociach NHL, tak vieme, že je úplne bežné, že človek v drese súpera nemá problém sedieť medzi väčšinou domácich fanúšikov a prejavovať sa, keď jeho tím dá gól. Nepotrebuje k tomu žiadnu organizovanú skupinu, ktorá by niekoho nenávidela. A tak by to podľa mňa malo byť.
A ešte k tým našim. Samozrejme dalo by sa polemizovať o tom, že sú tam aj tí normálni fanúšikovia a že je ich dosť, ale sú tam aj primitívi. Potom sú tu ale otázky, prečo sa tí normálni organizujú spolu s primitívmi? Nevadí im to? Alebo kto má rozhodujúce slovo v týchto skupinách? Odpovedzte si každý sám, kto budete čítať tento príspevok.
21.11.2010 - 13:07
0

greendeath

 

Mito: Ty ked vstupujes na prechod prechodcov sa nepozres na lavo,na pravo?
4.11.2010 - 16:51
0

mitoO

 

greandeath: u nas boli nedavno popradcania, a ti nalavo a napravo nemuseli pozerat. jednoducho fandili popradu medzi ludmi fandiacimi kosiciam. ja som len taky naivny blbec asi.
4.11.2010 - 16:58
0

greendeath

 

vsak o.k: ...ja len...by som sa na to nespoliehal...vsak vieme kde zijeme,no nie?
4.11.2010 - 17:03
0

sk.miso.sk

 

citajte: nepoviem keby to bol slovan ale zilina ma velmi sklamala...
4.11.2010 - 17:34
0

mitoO

 

citame.
4.11.2010 - 17:38
0

sk.miso.sk

 

ok: ja som len nevedel co tam mam dat
4.11.2010 - 17:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Brmbolec

 

Poprosim admina o vymazanie. "Slotovo" tu nemame uz 4 roky a nebudeme mat ani nadalej, kedze nekandiduje. Dakujem.
6.11.2010 - 13:11
0

Brmbolec

 

Uplne suhlasim s oznacenim "henti ludia z videa". Kym sme nevideli ich identifikacne karty nemozeme vediet odkial prisli. Mozno to zacnem pouzivat ako nadavku (ty henten lud z videa jeden!)
6.11.2010 - 13:28
0

P24 BLOG

 

no boli uz aspon na vysluchu ci zas je pravo nadriadene spravodlivosti?
7.11.2010 - 1:29
0

clausewits

 

Ja len toľko....: V Žiline sú super fans a najlepší SBSkári na Slovensku... Ako príklad uvediem minuloročný megavlakový výjazd fanúšikov MHC do Ž(D)iliny.. Super organizácia vstupu pre Martinčanov , Ohne v hľadisku fans Diliny a nijaká reakcia SBS,... a ešte o veľa, veľa viac. kto bol potvrdí!!! Dilina je Dilina, či Pobrežie Slotoviny?!!! Ale len na ICE HOCKEY...
8.11.2010 - 8:21
0

LUKESSEN

 

ako môžete sa do mňa obuť: ale trebalo by byť aj trochu objektívni chlapci z Bojníc... aké kopance ? prehral som si video asi 20x... pripomína mi to časy keď sme sa v detstve "pobili" a potom sme to ospevovali do bludu... aj z počutia žilinčanov sa priklaňam k nazoru že kamarat bol skôr spoločensky unaveny než v bezvedomi z nejakych kopancov ... ale tym nezastavam SBS ani tie holohlave tupe mozgy samozrejme !
8.11.2010 - 20:38
0

mato947

 

Úroveň: našich fanúšikov.
8.11.2010 - 20:52
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
OUTBLAST

 

...: typické žilinské sračky...tam sekajú nejakých hokejových šulínov a keď majú dačo poskladať na normal fight tak sú dosratí až za ušami
10.11.2010 - 14:52
0

hami111

 

toto na hokej nepatri , ak sa chu byt tak nech idu do ringu. a takymto chlapcom by som dal zakaz na vsetky stadiony a po zapsoch zbierat odpatky aby si to zapametali ,
16.11.2010 - 8:52
0

2good4u

 

Uz ma unavuju ,,ludia" tzv fans hokeja ci futbalu. Nastastie na hokej ich chodi docela mensie mnozstvo, ale futbal je zabity. Nech si fandi hocikto hocikde a hocikomu, stym problem nemam. Opice by som vykazal zo stadionov... naco maju ten kamerovy system, snad sa to tam davalo preto aby sa individua identifikovali .... a popripade po horsich deliktoch zabranil vstup na stadiony. Ale to je asi u nas sci-fi.
27.11.2010 - 20:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Roman (Roman Chlebec)

Vlastná fotka Status: superuser_sp

Stručne o sebe: Som programátorom tejto stránky. Starám sa o všetky upútavky, bannery. Uvádzam do života naše nové nápady a funkcie.

 

Vek: 41 rokov 351 dní

Narodeniny: 3. November 1975

Mesto: Nitra

ICQ: icq

WWW: www.studiostyle.sk


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Nové Zámky

Fanúšik NHL klubu: Edmonton Oilers

Obľúbený hráč(i): Šatan


Dátum registrácie: 17.12.2004 14:08

Počet diskusných príspevkov:
7122 (vyhľadať)

Články: 53445 (vyhľadať))


Popularita: +4.86
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 81

Hodnotenie HokejPortálom: Má úžasné monumentálne nápady ale naopak nemerateľne veľkú chuť ich realizovať.

Karma: 49.03%

Kratke spravy

-5 Slizký had (BmDukla)

0 Je to PÁN (Bero)

-5 Ahoj... (Scarface-NR)

+4 Ze je super ked pomaha na takom projekte ako je tipovacka.Mne sa to natolko pacilo,ze som uz prizval 4 ludi na tento sposob tipovania a teraz sutazime hlavne medzi sebou. DAKUJEME (Vlasaty mario)

+5 snád si to rozmyslíš dik. (Jožka = SI)

+5 za to že tu vlastne môžem dať týchto +5 :D :) (GaBbO)

+5 za to ze si ten latentny slovanista .. XD (Stojkovic)

+5 Vyzerá to tu na nový vietor, tak nech všetko ide podľa plánov! :tlieskam: (MaJes)

+5 treba treba, máš dobre nápady a stránka vďaka nim napreduje:-) (Rabl)

-5 Obcas treba respektovat aj nazory inych. Ty si to minimalne v mojom pripade nedokazal. (Gianluca Pagliuca)

+5 Dlhodobo slušné príspevky ! (Nikita stano)

+5 prepac bol som hlupak (Cvikla )

+5 Za HP (Siemens)

+5 skvela praca +5 (Jozef sasik)

+5 tak nejake vyhrady voci stranke by som mal, ale kedze je HP v nasich koncinach bezkonkurencny, nemozem inak ako za +5...a keby mozem, za 1.april dam aj 6 :D (Korty)

+5 aj ked si admin,mohol by si prispievat viac,stalo by to za to (Greendeath)

+5 admin :) (Kuki)

+5 mal by si mat karmu 100...aj ked na nej nezalezi :) (Wes17)

0 technický výkon tejto stránky, rovný, priamy chlap z toho mála, čo som mal možnosť zistiť. Hodnotiť človeka jebnutými čísielkami ako opicu nemá žiaden zmysel, význam ani výpovednú hodnotu. (Nano)

+5 no jedine +5 (Cvikla)

+5 okrem iného, férový chlap ;) (Michal z dediny)

+5 nitransky admin s nadhladom je precca za pjet :-) (Speedy23)

+5 +5 (F0rc3s)

+5 Adminov si treba vážiť, takže +5 (Mamina)

+5 čo by som pre nášho admina nespravil (Defender)

+5 +5 :) (Ruzombercan)

+5 mas moj respekt (Majco)

+5 Fajn Admin-programátor je O.K AJ hokejové názory sa mi pozdávajú,tak môžem s kľudom dať plný počet. (Mr.Bo881)

+5 podla mna naj admin ;) (SuperJoe)

+5 zatial nic (Ketahany)

+5 Neviem preco som ta este neohodnotil ale mas moje uznanie co robis pre HP a aj jeho prispievatelov.+5 (Cepo38)

+5 za vtipne postrehy (Kristian87)

+5 bravo programuj dalej :D (Mato 1)

+5 ..taký milý prvý apríl:-))..go,admin,go:-)) (Fifina)

+5 Naďalej platí to, čo som ti napísal ako miso_sba :argh: ;-)))) p.s.: pssssssst! ;-) (Amaskiea)

+5 pekne sa tu starate o stranku vseci naozaj je to naj stranka na ktoru chodim !!! klobuk dolu (Tomas15)

+5 Boze kolkych som vynechaval,neviem ale ta moja pamat????????? (Siso)

+5 dobra robotka ;) (Liny)

+5 tvoj prispevok o detoch z detskych domovov si ma ziskal..jeden z mala ludi s poriadnym rozhladom! (Clavicle)

+5 za to, aký mi dal darček k Vianociam, donútil ma zmayslieť sa a to je viac než falošné úsmevy. (Karin-slovan)

+5 Po Andrejovi a Robovi tretí človek, bez ktorého by asi HokejPortal a vôbec celý ŠportPortal neexistoval. Ako programátor tu spravil toho nesmierne veľa a má obrovský podiel na tom, ako táto stránka vyzerá. Preto som veľmi rád, že tu môžem byť a pracovať pre takýchto ľudí. Len tak ďalej a veľa šťastia do ďalšej práce. (Andrej)

+5 napriek tomu, ze je tu dolezity, riesi veci s citom a nenapadne...a okrem toho mas dobry zmysel pre humor=) (Ludinka)

+5 jeden z motorov hp,škorpión,ale dokáže nás obyčajných prispievateľov inteligentne schladiť ... (Tulen - kosice)

+5 Díky snáď nesklamem (Jd16)

+5 mám rád ľudí s víziami a cieľavedomosťou (Frantapriklep)

+5 Hlboko sa hanbim, ze som ta doteraz nezaradil do mojho zoznamu. Tak nejak som si myslel, ze z HP uz tu mam vsetkych. Ospravedlnujem sa a nic ine nez +5 ti dat nemozem (Dumber)

+5 Super stranka..robis super job.Vela uspechov do buducnosti ;)Sak uz tu chodim par rokov,takze mozem posudit :p (Popradcan)

+5 ;) (Hojko)

+5 neskutocne si vazim pracu adminov,to,ako ste tuto stranku vbudovali a zvlast,ze ste zamedzili pristupu roznych individui,klobuk dolu a jedno velke DAKUJEM:) (Lenka)

+5 No Nitrančan( smiech )Skvelá robota počas majstrovstiev a vôbec len tak ďalej !!!!! (Marvel)

+5 My dvaja sme tak strašne odlišný, že si to ani nedokážeš predstaviť. A to ma na tom baví. (Dust in the wind)

+5 roman +10 keby sa dalo, takže sa musiš uspokojiť len s +5 vďaka vám že ste / HP / (Najkrajší)

+5 no na jednej stranke bez tebe by HPcko nebolo. . .ale keby nebolo Hp mala by som o jednu zavislost menej ;))) no ale kedze ja clovek nepoucitelny a hokejportal mam pusteny stale.. .mas u mna +5 ;))) ale mohol by so castejsia prispievat ;))) (Ewi83)

+5 vcera,t.j.25.4.2007 si sa mi snazil pomoct a to si ja vazim.v dnesnej dobe si treba vazit ludi ktori maju ochotu pomahat a ja si to cenim.diki moc (Juro z Nitry)

+5 donedávna som vlastne nevedel, kto vlastne "stojí" za týmto portálom...teraz už viem a som rád, že je kam zase chodiť... :-) výborná prácička, aj čo sa týka nového dizajnu...len tak ďalej! (Flipper)

+5 ako som mohol tak dlho zit bez toho aby som ti dal .. (-BBB-)

0 typek ktori sa snazi pomoct a rozvijat profesionalitu webov na slovensku isto nieje sam (Yflap)

+5 Roman : Hodnotiť tohto pána , ktorý je na HP : Viagra ducha, spiritus rektor ... je vec výnimočná. Je to niečo, ako nadzemné. Pán Roman, ak mám hodnotiť teba, tak si pre mňa jednoznačne pozitívna osoba, ktorá robí tuná na tejto HP stránke veci, ktoré sú veľmi potrebné. Najviac sa mi páči, ako - “neviditeľný“ Roman keď je potrebné zasiahne, zmaže a usmerni čitateľov tejto stránky. Takže, vychádza na +5. Je veľká škoda, že nepatríš k tým ľuďom, ktorých poznám osobne. (Zomi) (Zomi)

+5 To ako keby mam hodnotit hokejportal.net. A dokonca okrem jeho prace pre hokejportal su aj jeho prispevky obohacujuce. (Qwer)

+5 snaží sa urobiť pre hokejportal len dobre (Vovo)

+5 Roman,napísal som pri tvojich kolegoch moj názor na HP.Ty ss este plus pripájaš už pravidelne do diskusii apridávaš svoje názory ohladom vsetkého.Tvoje názory sú vzorom objektivity a podla vás viem,ze tento portál je v správnych rukách.Hned ako budem vedieť zmeniť hodnotenie,hned pomením aj ostatným dozorcom tejto stránky na +5.Dakujem a mazte kreténov. (Derbyzv)

+5 Takemuto sikovnemu cloveku mozem dat iba... ()

+5 Doteraz som ho vnímal skôr, ako autora, než ako diskutéra, ale po sledovaní prudkej výmeny názorov po zápase SI-NR , a jeho absolútne nezaujatého pohľadu na skaličanov som len nechápavo krútil hlavou...bodaj by som ja bol schopný vždy takého nadhľadu tak krátko po takom emotívnom zápase... (Mannheim)

+5 romanko je super chalan, dobre sa s nim keca, reaguje na sebemensie prkotinky a vyhrady ci pripomienky k HP ... ;) no a je to admin, co ine mu mozem dat ... :D:D:D (Benslovan)

+5 vyzera to,že sa tu o dobbre stara (Kosican85)

+4 Nemam rad Satana, takze mas u mna -1, ze ma nemazes mas +1, ze fandis Nitre mas +1, inteligetne odpisi +1, inteligentna forma pisania +1, slaby fanusik Nitry +1, si inovator...suma sumarum.... (Elber)

+5 Naj programátor, naj známka :) (Replay)

+4 davam 4b! (Buben)

+5 Roman je kapacita, vie si spravit poriadok, ale on taky proste musi byt a ide mu to dobre...vie presviedcat..pamatam si ako som sem napisal prvy prispevok, asi som vtedy zle pochopil slovko live prenos a uz som nastartoval Romana :D (Maross NR)

+5 ROMAN MA PRETIAHOL - definitivne z hokejbodkaeska sem. Neviem, do akej miery to bola z jeho strany vedoma snaha (asi nie, ved, hadam, nemozem byt az takym stredom sveta, ako si to o sebe sam myslim), ale chytil ma na udicu ako vianocneho kaprika. Dokonale vyuzil moju zavislost, neliecil, iba ju presmeroval z cudzej web-stranky na tu "svoju". Proste, robi to dobre - ale my na Slovensku profikov aj tak nemame radi, vsakano.;-) (Miso_sba)

+5 Romankovy musim zmenit tekst. Jemu sa to asi pacit nebude :D, ale on je moja krvna skupina. :D Napisal aspon 3 (slovom try) take ostre prispeuki ake som ja chcel dauno, ale nenasiel som odvahu to tim ludom povedat. On ako admin a hlavne inteligentni clovek (teras sa vzajomne masirujeme po chrptoch, lebo aj on mne povedal, ze som rozumni) to fsak napisal a ma moje apsolutorijum. Dufam, ze za toto si tu v diskusiji us mozem pisat co budem chcijet :D a ze mna nevimaze a potom tí vseci priemerni prispjevatelija, ktori niesu as taki mudri budu pindat ze mam protekciu. :DDDDDD To bi som bral, ale bohuzial to tak nieje :( (Kiler)

+5 Clovek bez ktoreho by asi HokejPortal neexistoval. (Alo)

+5 Roman je geniálny programátor, naoplatí sa s nim diskutovať pretože má stále pravdu a okrem toho je to jediny človek ktorého musím poslúchať. Škoda že je tak strašne lenivý :-D (Chrobi)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (11)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (29)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (24)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (24)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (23)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (27)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (27)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (31)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (31)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (29)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (11)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.041076 seconds