Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Veľká portálová amnestia + ďalšie zmeny

Na hokejportáli sa nám za tých pár mesiacov, čo funguje status „TLČHUBA“ nazbieralo 90 ľudí s týmto označením. Včera sme porobili ďalšie zmeny ohľadom tohoto statusu a celkovo aj registrácie užívateľov. Rád by som vás o nich poinformoval.


Status TLČHUBA bol doteraz viac menej neškodný. Utáraní užívateľia si pred každým odoslaním príspevku museli prečítať upozornenie. Teraz sme to zmenili. „Tlčhubovia“ môžu prispievať s frekvenciou 1 príspevok za 60 minút. Keďže si myslím, žeje to dosť krutá zmena, aj napriek tomu, že si to niektorí zaslúžia, rozhodol som sa udeliť všetkým TLČHUBOM amnestiu. Zajtra všetkým zrušíme status TLČHUBA, s tým, že veľmi dobre vedia čo ich čaká, ak sa zasa niekedy v budúcnosti utrhnú z reťaze.

Ďalšiou zmenou je spôsob registrácie nových užívateľov. Doteraz sa stávalo, že si problémoví užívatelia založili nový nick a pokračovali vo vystrájaní. Odteraz sa im to trošku sťažilo tým, že nový užívateľ má status „Rookie“ (nováčik). To značí, že môže prispievať jeden príspevok za 10 minút. Časom si takýto fanúšik môže vyslúžiť status bežného užívateľa. To ako to budeme robiť, vyplnie postupne z praxe.

Okrem týchto dvoch zmien, pribudlo v diskusii označovanie zaujímavých príspevkov. (zlatou farbou) Týmto spôsobom chceme motivovať ľudí k pohodovej a normálnej diskusii bez zbytočných excesov a tliachania.

Ďalšie zmeny budú postupne pribúdať. Pred majstrovstvami máme v pláne spustiť nové jadro portálu na ktorom bude bežať už aj futbalportal.net . Staré profily z www.futbalportal.net si budete môcť zlúčiť s profilom na HP.

Roman


frantapriklep

 

23.3.2010 - 11:10
0

Bubo Fí

 

napad: ja by som zakazal robit TLCHUBOM blogy, alebo ich dal nie na hlavnu stranku (nezobrazit ich)
ale to by sa potom mozno neuverejnili ani blogy adminov
23.3.2010 - 11:12
0

martin gal

 

zaujímavé,dúfam,že to pomôže k napredovaniu HP.
Len som sa steu opýtat,či statusy TLčHUBA,môžu udelovať len modi a admini,alebo aj iní užívatelia sami sebe navzájom.?dík
Idem si to vyskúšat sám na sebe,či to už a jak to funguje
23.3.2010 - 12:35
0

frantapriklep

 

za hodinu daj vedieť
23.3.2010 - 12:39
0

slovex30 BLOG

 

23.3.2010 - 13:09
0

BadBoyBa

 

len modi a admini ....
23.3.2010 - 13:32
0

romek

 

Ono s vecou ako je zákaz , obmedzenie , regulácia je treba narábať opatrne a len v miere ktorá je nevyhnutná .
Sloboda pre vyjadrenie svojho názoru je ohromne dôležitá vec hoci je jasné že k právu patrí i povinnosť a zodpovednosť za svoj názor.
23.3.2010 - 13:13
0

BadBoyBa

 

Ano narabat opatrne ,, ale ANO vyhadrovat sa slusne,nenadavat,neurazat,atd .. kto to porusi , nech je mimo ...
23.3.2010 - 13:32
0

roman BLOG

 

Sloboda jedneho končí tam, kde začínajú práva druhého. Ak chcem o niekom napísať že je skrachovanec, skúsim sa najrpv zamyslieť či by sa mi páčilo keby také niečo niekto povedal o mne. Každému z času na čas niečo uletí, ale ak sa niekto nepoučí ani po viacnásobnych upozorneniach, nemá právo sa sťažovať, ked s ním urobíme poriadok.
23.3.2010 - 13:54
0

ummberto

 

ano súhlasím, ale boli tu aj udalosti kedy po viacnásobnom upozornovaní zo strany prispievateľov že sa urážkou dotyčný prispievateľ z Martina neustale ponižuje a nerobilo sa s tým dlho vôbec nič. Moje neopravnené zabanovanie, kvôli krvavým očiam mod-a a nasledne odbanovanie, kedže som bol v práve. Tak dúfam že už k takýmto jednostranným súdom dochádzať nebude.
23.3.2010 - 14:37
0

roman BLOG

 

Odvčera máme log, budeme vidieť kto komu čo dal. Tiež logujeme všetky mazania príspevkov, takže budeme vidieť kto si čo zaslúžil alebo nie.
23.3.2010 - 15:40
0

ummberto

 

tak ste popracovali na tom..všetka česť!
23.3.2010 - 16:01
0

Athotis

 

ale ak sa deje niečo ako povedal ummberto , mal by sa dotyčnému MOD-ovi tiež udeliť nejaký BAN alebo odobrať značka MOD
23.3.2010 - 16:30
0

roman BLOG

 

To už nechajte na nás. Takéto veci verejne riešiť nebudeme a neodporúčam ani nikomu robiť nejaké intrigy voči moderátorom, nemám to rád. My si to poriešime sami.
23.3.2010 - 19:53
0

ori

 

A hlavne, ze webova stranka je sukromny majetok vlastnika. Takze ked si vy ako vlastnici (Hokejportal.sk) stanovite pravidla, mozete si robit co chcete. Sloboda prejavu na internete je v znacnej miere limitovana vlastnikom, kedze ten v konecnom dosledku zodpoveda za obsah. Preto by som sa na vasom mieste ani nepozastavoval nad tym, ked si niekto mysli, ze mu bolo uprete jeho ludske pravo. Je to tu vase a preto si tu mozte v ramci zakona robit co chcete.
29.3.2010 - 14:24
0

roman BLOG

 

Presne tak to beriem aj ja. Často však diskutéri svoje príspevky (a to aj tie žumpoidné) z nejakého záhadného dôvodu považuje za prejav slobodného slova či dokoncá "názor" ktorý treba chrániť a uchovávať pre budúce generácie. Pochopiť rozdiel medzi cenzúrou a moderovaním diskusie im robí taký istý problém ako sa správať ako slušne voči ostatným, dať priestor aj iným, tolerovať názory a podobne, tak ako to (dúfam) robia, keď sa ocitnú v ktorejkoľvek inej slušnej spoločnosti mimo internetu.
29.3.2010 - 16:37
0

MackoPu

 

Tak tuto formulaciu si s dovolenim zapamatam a v prihodnej chvili pouzijem/zneuzijem/parafrazujem (na inom fore) Lebo tato vlastnost "nepochopenia" je dost rozsirena ...
29.3.2010 - 22:00
0

roman BLOG

 

Kľudne môžeš. Len to napíš zrozumiteľnejšie ako ja. Z odstupom času mám problém sa v tom zorientovať.
29.3.2010 - 22:06
0

mitoO

 

skoda, ze tie bany davate na furt a tiez skoda, ze nemate jednotne meritko. Niekto cosi prehliada, druhy za nadavku dava hned ban, hoci nikoho neurazala.. toto este doriesit a bude to fajn.
23.3.2010 - 14:51
0

roman BLOG

 

Ale BAN je presne o tom. Je to trest ktorý má dostať niekto kto sa nepoučí. Tlčhuba je miernejší trest. BAN je konečné riešenie.Veď preto túto právomoc má len obmedzený počet adminov. Človek si je strojcom svojho osudu, a ak by stále robil iba zle, nie je našou povinnosťou mu to stále tolerovať. Každý by si mal strážiť svoju reputáciu a nie sa tváriť, "veď si založím ďalší nick".
23.3.2010 - 15:44
0

pepo111

 

Takze uz su odbanovane aj stare nicky?
23.3.2010 - 20:23
0

roman BLOG

 

Nie. Prečítaj si článok pozorne.
23.3.2010 - 20:39
0

pepo111

 

aha ,takze stale si trvame na svojom..
i ked neurazis,nenadavas ,ale len..
23.3.2010 - 20:47
0

roman BLOG

 

pepisek, ja o takýchto veciach nediskutujem.
23.3.2010 - 22:18
0

Vincent Vega

 

Pokrokové riešenie, ktoré však so staromódnymi praktikami podľa mňa nebude mať absolútne žiadnu účinnosť.
23.3.2010 - 21:41
0

roman BLOG

 

Vincent, ešte na tom pracujem. Keď to bude hotové bude to kastovný systém ako v indii, ľudia sa budú upratovať sami a my si tuná zapálime cigaru, vyložíme nohy na stôl a budeme sa dobre baviť
23.3.2010 - 22:19
0

zasi

 

neuvažujete aj o nejakej možnosti "odbanovania"?veď takto je to ako "trest smrti"a ten bol ako taký už dávno zrušený.vieš ako to myslím,trest má mať výchovný učinok,ale takto je to nezvratné,takže zblúdile ovečky nemajú šancu sa polepšiť.
23.3.2010 - 22:31
0

roman BLOG

 

Keby to bolo tak ako hovoríš, tak by som nad tým uvažoval. Možnosť odbanovania tu ale je a bohužial sa hodne používa. Na vychovávanie sú iné inštutúciee, tuna ide o pohodlie väčšiny a nie zopár trolov.
24.3.2010 - 9:02
0

ori

 

Vychovat ludi mali inde, nie na sukromnom majetku niekoho ineho. Hold, smola.
29.3.2010 - 14:26
0

rabl BLOG

 

neni možné :
23.3.2010 - 22:46
0

agent 007

 

za udelenie amnestie za tlchubu vopred dakujem, aj ked by som mozno doteraz rad vedel, ze preco v mojom pripade. but it doesn't matter. Kazdopadne dakujem. Ja osobne si tento portal velmi vazim, aj napriek tomu, ze moj predchadzajuci nick Paganini sa podla mna zabanoval nepravom a nedorozumenim... doteraz mi nikto nevysvetlil ani ze preco, dokocna som pisal aj adminovi - cize asi tebe roman a nic. ako webdesigner a css expert by som rad polechtal tymto linkom: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.hokejportal.net%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
23.3.2010 - 23:21
0

roman BLOG

 

Keby si mi napísal že máme duplicitné titles, meta description.. blbo urobenú štruktúru dokumentu, nič nepoviem , ale validita to je pre webdesignérskych puberťákov. Aký máš problém tam hodiť nejaký xhtml transitional alebo niečo iné a zvalidovať. To nič nerieši.
24.3.2010 - 9:06
0

MHC83 BLOG

 

cize posun oproti minulosti aky ?- kto posudi ze uzivatel prispieva az moc? Mod a admin, aky je to posun ? Co ak sa niekomu stane to co mne ze ked si vyslovoene nesedi s MOdom a dostane Tlchubu len kvoli tomu ze nesuhlasi, slusne a bez urazok ? ( toto sa tiez stalo mne)
,ak niekto prispeieva moc, to nemusi znamenat ze je tlchuba, ja osobne niekedy za den napisem 20 30 prispevkov a potom tyzden nic.
Ten status stale ostava len na subjektiovnom posudeni co je moc, mod a adminov ktori su stale len ludia a preto udelovanie statusu tlchuby moze byt silno subjektivne.
Pokial sa nestanovia presne pravidla za co Tlchuba a za co ( s tym by mal byt uzrozumeny aj samotny prispievatel pri registracii) stale to bude len na usudku moda resp admina ( v pripade banu) a taktiez
ku kazdej tlchube by mal byt aspon v sukromnej poste uvedeny dovod a aj autor ktory udelil tento status aby zbytocne nedoslo k nedorozumeniam, lebo pokial sa toto udelovanie bude skryvat za anonymitu skupiny modov ( bol to Franto ? ci bol to Ado ? ale ved vtedy bol online aj Ori co ak to bol on) tak tento krok nevedie nikam a tento posun je nulovy
23.3.2010 - 23:52
0

Dumber BLOG

 

mhc: za den napises 20-30 prispevkov? Kamarat, toto nie je chat. Toto ma byt diskusia k veci.
Roman, myslim ze je to good step ku skvalitneniu diskusii. Sam som zvedavy ci to pomoze, lebo diskusia je vzdy o kvalite ludi, ktori prispievaju. Drzim palce.
24.3.2010 - 5:59
0

Jimmy Tulipan

 

Ale tak niekedy je ta diskusia tak horuca, ze ani 20-30 prispevkov nie je dost ...
24.3.2010 - 7:39
0

MHC83 BLOG

 

a to 20 prispevkov nemoze byt k veci
napriklad po poslednom zapase s vami som s MHC87 rozoberal jedneho nasho utocnika a bolo to dobrych 7 prispevkov od kazdeho z nas.... ked si vezmem ze tu sedem, zaujme ma nejaky blog plus clanok tak tych 20 sa na nazbiera..... inak som presne cakal ze sa tohto niekto chyti ale to ze by sa mali presne urcit pravidla a prispievate by mal byt s nimi oboznameny to sa preskoci :skutok:
24.3.2010 - 8:51
0

roman BLOG

 

pravidlá riešime za pochodu, musíš nám veriť, že nám nejde o to aby sme vás buzerovali, ale o to aby sme vám poskytli lepší priestor na kvalitnú debatu.
24.3.2010 - 9:16
0

roman BLOG

 

Presne tak máš pravdu. Presný recept ako dať možnosť prispievať každému a zároveň aby tu bola vysoká kvalita, som ešte nevymyslel, ale dopracujeme sa k tomu
24.3.2010 - 9:14
0

roman BLOG

 

je to silno subjektivne, celý svet je subjektívny. totálna spravodlivosť neexistuje. treba sa ale snažiť. Na tieto akcie už máme logy, a budeme mať teda kontrolu kto čo dal. Do toho kto komu dal ban či tlčhubu NIKOHO nič nie je. To zaujíma iba mňa a chrobáka. My dvaja rozhodujeme kto bude a nebude moderátor. Na diskusiách sa nemajú čo moderátori pretriasať, ak máte problém tak súkromne. Ty si mi možno písal na sportportal, ale ja som sa do pošty 2 roky ani nepozrel. Venoval som sa iným projektom. Teraz som tu, a garantujem ti, že budem dbať na to aby sa tu vytvorilo znova slušné a príjemné prostredie pre všetkých. Nebude to ale zo ďna na den.
24.3.2010 - 9:11
0

MaJes

 

hlavne posledným dvom vetám
27.3.2010 - 7:45
0

martin gal

 

K tej anonymite: ja som radšej,ak sú v anonymite,lebo potom by sa tu zase dokolečka dokola v neposlednom rade riešilo len to prečo si ma zmazau,začo,a henten to isté napísau len s bodkou a on neni zmazaný,a tamten má za tým smajla a ja nemám....
Takže by to tu vyzeralo ako v materskej škôlke.
Ak Ti to niekto niečo zmazal,v 1.rade je dobré zamyslieť sa,kde som spravil chybu,a snažiť sa ju napraviť a nie pátrať po tom,kdo si to dovoleu ma zmazat.
To by si modov mal len v žalúdku a mal na nich ťažké srdce a to oni určite nechcú.
Hento je zmazané a toto neni....
Aj admini,či modi,sú len ľudia,podobní ako rozhodcovia na ľade,pre ktorých podobný zákrok,nemusí vždy ísť len o faul a pískať ho,resp.príspevok vhodný na zmazanie.Každý má iný meter,ale snažia sa o čo najpresnejšie odmeranie daného problemu.Ako je dole veľmi presne a výstižne napísané:podľa uváženia mod......
24.3.2010 - 9:23
0

BANKA

 

Ako písal MHC83 : 1 krok vpred a 2 vzad !!!
Tiež by som prijal do pošty pri TLČhube , prečo , kto a kedy .
Človek by vedel kde a ako to pokazil. Neraz sa tu stalo a nieje to len môj prípad , že som dostal zato , že som NIEKOMU NESADOL a Dotyčný mi dokonca na skle vulgárne odpísal , v zmysle ja som používateľ a mám držať HUBU. ( zjemnená forma).
24.3.2010 - 9:34
0

roman BLOG

 

pisanie dovodov na ban budeme riesit ako internu zalezitost. keby sme sa s kazdym dohadovali preco a zaco tak by to skoncilo ako s backom alebo jednym uzivatelom ktory tu uz nie je (a preto jeho meno nebudem spominat) a obsmrdali by tu vsetci donekonecna. Jednoducho povedane. Cim menej je moderatorov vidiet a cim menej sa o nich rozprava tym lepsie.
24.3.2010 - 9:42
0

roman BLOG

 

este doplnim, ze ja som pri banoch pisal aj dovod, mame na to v uzivatelskom profile kolonku. takze dovod sa pisat bude. ale u tlchubu nie je dovod. tato kolonka zaroven sluzi na akysi komentar hokejportalu k uzivatelovi. niektori vyznamni uzivatelia uz tam aj maju nieco vyplnene
24.3.2010 - 9:43
0

BANKA

 

ak ti mám pravdu povedať: nikdy som tam nenašiel prečo a ani žiadne iné odôvodnenie !!!
Tak k myslíš Ivina - Tulipa , je mi jasné kde bol pes zakopaný.

Ale aj tak mi nezmeníš názor a viac ľudí sa prikloni k názoru , že radi by vedeli od koho a začo !!! a dodám viac by som nediskutoval iba ak by došlo k nedorozumeniu.
Presný popis a odvolanie jedine v prípade veškého omylu Viď . UMBERTO.
24.3.2010 - 14:55
0

Cvikla

 

roman: teraz s tebou nesuhlasim taky zomi na nom je vidiet ze on pre hokej zije a ma vela blogov a nema tam nic napisane. zomi pre tento portal podla mna spravil vela ze sem dava tie clanky o hokeji co bolo prv ja ako mlada generacia si to velmi rad precitam ako bolo prv
24.3.2010 - 20:49
0

keso9

 

som proti amnestii: ale rešpektujem pravidlá, keď ich poruším nesiem zodpovednosť a hotovo, keď sa mi pravidlá nepáčia nemusím na portál chodiť - každého slobodná voľba... a kleď ma len tak vyhodia - zabanujú tak sa nepôjdem obesiť napíšem max. poštu na obhajobu ak nezaberie tak pôjdem do pandžále.
24.3.2010 - 12:17
0

imko6

 

..: suhlasim v plnom zneni
24.3.2010 - 12:53
0

imko6

 

..: len tolko ze dakujem za podla mna fajn krok vpred, len bude asi tazke a casovo narocne "patrat" v pripade potreby v tom logu .... drzim palce
24.3.2010 - 12:54
0

Oriali

 

Ja to vítam a nemám s tým žiaden problém... Mám ale obavu, že séria Slovan vs Nitra bude zaťažkávajúcou skúškou pre všetkých, tak adminov, modov, užívateľov atď.
24.3.2010 - 13:00
0

zasi

 

no veď ťažko na cvičisku ľahko na .........
24.3.2010 - 13:06
0

keso9

 

zaťažkávacia skúška: bola po zápasoch TN-MT
24.3.2010 - 14:33
0

BadBoyBa

 

nemyslím si , pred seriou sa da bacnovi ban na ip a bude to v klude
25.3.2010 - 14:53
0

roman BLOG

 

Ban na IP nedáme, ale to bude potrebné, budúcnosti zase zapnem povolovanie registrácie adminom. To funguje spolahlivo.
25.3.2010 - 21:04
0

Cvikla

 

roman: som rad ze to tu je aj ja osobne si musim uvedomit o com vlastne hovorim alebo ci pisem hluposti
24.3.2010 - 19:39
0

Cvikla

 

roman: som rad ze to tu je aj ja osobne si musim uvedomit o com vlastne hovorim alebo ci pisem hluposti
24.3.2010 - 19:39
0

kapo10 BLOG

 

osobne si mysli, ze tento portal je oproti inym velmi slusnym miestom na diskusiu... niektore zmeny mi pridu az prehnane to v podobe tych novacikov, clovek si niekedy rad sadne prispeje do diskusie za par min. viacerymi prispevkami a ide prec ... ale ako mozna vychova buduich prispeivatelov je to do istej miery fajn...len aby to neodradilo ludi ...to co ma k tejto teme zaujima je ci novacik moze priespiet do jednej diskusie raz za 10 min alebo sa to vztahuje jeden prispevok za desat min na cele HP .....
k tym roznym vasnivym diskusiam, banom a podobnym veciam ... vacsinou sa to stava medzi tabormi konkurencnych klubov a vo vypatych situaciach, nemyslim si ze situacia bola nejak zla podla mna slo len o exemplarne pripady a dookola tie iste osoby....
25.3.2010 - 14:14
0

roman BLOG

 

je to na cele HP, je to len pokus, mozno to este koncepcne zmenim. Urcite tam musi byt vymysleny aj nejaky sposob povysovania, a hlavne novacikovia by mali byt rozoznatelni takze ked admin / moderator uvidi ze dobre nieco napisali, moze ich "povysit" do normalneho statusu. PRipadne to bude robit automatika ze po X prispevkoch , ci niekolkych pozitivnych hodnoterniach, ci nejakom case.. budu povyseni automaticky. To este uvidime.
25.3.2010 - 21:06
0

radopKE

 

Musím sa pripojiť: ku Kapovi,tiež si myslím,že nováčika by ten časový limit mohol podľa mňa skôr odradiť,ako podporiť.Je nový a už čiastočne obmedzovaný.Čo tak nechať im voľný priebeh diskusie,veď oni sa vyfarbia a potom na základe toho možeš konať.Pripadá mi to,ako na vojne - poslúchaj a budeš povýšený. Ale inak,súhlasím a som len rád,že sa to tu nemá šancu zvrhnúť na podobu konkurencie a tiež už nebudem musieť čítať nejaké vyhrážky flustrovaného fanúšika,keď mu napíšem pravdu.
27.3.2010 - 11:53
0

roman BLOG

 

Možno to zmením, ale skôr to bude tak, že budeme mať zoznam nových užívateľov, príspevky čo písali a keď budú zaujímavé, tak zmeníme rookie na ok.
27.3.2010 - 12:51
0

tomi

 

chcem sa za takúto zmenu adminom poďakovať, na HPčko chodím veľmi rada pretože to bola prvá lastovička čo sa týka online prenosov (aj keď v písanej podobe). Zo začiatku tu bola super partia, pretože prispievateľov bolo málo a diskutovalo sa skoro(podotýkam) skoro vždy len k hokeju. Samozrejme boli tu aj hecovačky, ale v menšej miere. Gro "nechcenej" diskusie bez akýchkoľvek mantinelov sa orientovalo na "konkurenčný" portál. Ale s jedlom rástla chuť, niekomu narástli krídla a miesto hokeja sa tu začali riešiť hlúposti ktoré nemajú s hokejom nič spoločné. Ja osobne nie som častý prispievateľ, ale veľmi rada si prečítam aj názory fanúšikov. Ale nie tie bezduché výplody, kto - kde- ako- národnostné otázky a iné bláboty. Vtedy si poviem starý dobrý hokejportal. Sú nastavené nejaké pravidlá a tie treba rešpektovať. Ak sa nám to nepáči môžeme si založiť vlastnú doménu a tam riešiť výlevy. Možno nebude k problematike 350 príspevkov, ale len 100, ale o to budú miernejšie a k problematike. Chalanom držím palce, lebo sa vydali na ťažkú cestu, ale už raz si musíme uvedomiť, že demokracia a sloboda slova nie je anarchia.
25.3.2010 - 16:47
0

BadBoyBa

 

že CMUK !!!

25.3.2010 - 17:06
0

roman BLOG

 

Vďaka za povzbudivé slová.
25.3.2010 - 21:09
0

kelnička

 

ahááá: ved je to celé smiešne.po jednom zápase medzi MT a TN dostalo asi 6 užívateľov z Martina BAN a pritom sa tu kupalo a osočovalo jedna radosť.tak na čo sa tu teraz spomína objektivita??a pritom niektorý vtedy došli k banu ako slepé kura k zrnu...tak ako vyžadujete nadhľad a slušnosť od prispievateľov tak ju vyžadujte aj od MOD ov..inak tu možete písať čo chcete.niektro tu uráža a provokuje absolutne nepostihnuteľne a pravidelne...bez následkov...
25.3.2010 - 19:07
0

roman BLOG

 

Momentálne máme lepší prehľad o tom kto komu, čo. A môžem ti povedať, že doterajšie tlčhuby a bany ktoré som od pondelka videl udelené, boli zaslúžené. Moderátorom nemám dôvod neveriť. A čo sa týka 6 užívateľov z martina ktorí dostali ban. Daj zoznam, môžeme kľudne preveriť aké príspevky písali.
25.3.2010 - 21:16
0

MackoPu

 

K tym banom: K tym banom len jeden postreh, ked uz je tu debata aj na tu temu. To, ze niekto dostane ban, absolutne straca svoj vyznam, ked je tu legalne ten isty clovek o par minut naspat a vsetci to vedia. A rovno pokracuje tam, kde predtym skoncil a este si z toho robi prdel. Ban predsa dostava osoba za svoje spravanie a nie meno, pod ktorym tu vystupuje... V tomto by som bol jednoznacne tvrdsi, hlavne, pokial ide o ludi, co tu maju piatu, ci desiatu reinkarnaciu a zakazdym po bane za rovnake veci. Nepoviem, raz-dvakrat budiz, ale niekedy sa mi ban zda byt "trestom" a nie trestom. Teda pokial si dotycny nepotrpi nadmerne na to virtualne cislo, co sa karmou vola
25.3.2010 - 20:41
0

roman BLOG

 

Presne tak. Je to veľmi zlý priklad ak niekto dostáva ban len symbolicky. Nechcem ale verejne o tomto polemizovať, lebo je to naša vnútorná záležitosť ktorú sme zatiaľ ešte s chrobim nedoriešili.
25.3.2010 - 21:24
0

ewi83

 

vyyyborne chlapci cenim si napadu a aj realizacie vela stastia do dalsich krokov k vylepseniu diskusneho prostredia na hp
25.3.2010 - 23:49
0

greendeath

 

Roman aj toto sa tu da precitat...a je mi jedno ako vidis,ze ci to je Martincan,Skalican ci ký fras...: Napísal: matoMHC (bez karmy)
Predmet: -
no marek nastupi urcite,ale povedz mi ci bude hrat zigo?vraj dostal pred 6 zapasom pocas hymny strasnu sekeru a je to dost zle
včera - 22:15Odpovedať
Napísal: brucew (bez karmy)
Predmet: -
Zigga nechaj na pokoji, ten vam nejaky golik zajtra iste da... ved ich ma odlozene..len Baranovi kup kyslikovu bombu aby mu stihal, inak je to trapne ze baran hra osobku na Zigga... a karolovi zozen lentilky
26.3.2010 - 7:16
0

MackoPu

 

Dotaz sice je urceny Romanovi, ale zo skusenosti moderatora inde ti poviem, ze podla mna si v pripade brucew vybral zlu vzorku, lebo on uz tu popisal o dost horsie veci. Az na to meno Beran Baran, co je urazlive voci hracovi, sa to tolerovat este da. Fakt su tu ovela horsie veci a nielen v jeho pripade, ako to uz byva. Neviem, ci si tymyo upozornoval aj na "vraj dostal pred 6 zapasom pocas hymny strasnu sekeru" - lebo to je "rypave" v rovnakom style ako odpoved a nemaju si co vycitat. Osobne si myslim, ze toto je tak na hrane tolerancie, no este v poriadku (v ramci PO bojov urcite ), ale tiez by ma zaujimal oficialnejsi nazor
26.3.2010 - 8:05
0

roman BLOG

 

MackoPu. Suhlasim s tebou. Medzi vtipnym podpichnutim a trapnou urazkou je niekedy velmi tenka hranica. Vzdy je to na individualnom posudeni. Toto by som ja nechal tak. Niekto kto bruceho uz sleduje dlhsie to by to mozno videl inak. Ja by som nebol velmi rad, keby tu vsetci pisali ako deti v materskej skolke, pchali sa dozadku administratorom a moderatorom. Skor by som chcel aby tu vsetci chalani, baby, zeny a muzi diskutovali respektujuc navzajom jeden druheho. Aby respektovali aj hracov, autority a osobnosti hokeja. Aby vacsinu toho co napisu pisali vtedy ked maju co povedat. Asi by sa dal napisat dlhy zoznam toho co sa mi na diskusiach paci a co nie, ale to sa vsetko asi ani neda vymenovat bez toho aby to niekto nepochopil ako pravidla, pripadne by to mohol spochybnit ako utopiu. Nalady na fore aj v realnom zivote sa menia. Aj dvaja manzelia sa za zivot niekolkokrat pohadaju ci si povedia zopar fakt blbych veci (cest vynimkam), ale treba si vediet uznat chybu, ospravedlnit sa, jeden druhemu odpustit, zmierit sa. Proste snazit sa spolu zit. Vsetci by sme sa mali snazit spolu zit a v ramci moznosti dobre spolu vychadzat.
26.3.2010 - 8:26
0

arogantnyPako

 

Roman, bavme sa narovinu. Mne ,, ste " vymazali príspevok zo 6. zápasu Si-mt ... konkrétne som reagoval na ewi83, kde ona napísala, že po prečítani diskusie je jej z polovice prispevkov zle.... ja som jej napísal: Nie je ti zle z toho, že Váš tréner Pešout vyplakáva nad tým, že ste prehrali aj vďaka nekvalitnemu ľadu a tiež rozhodcov....? Toto je na zmazanie?! Podobnych príspevkov, tiež z tej, či onej diskusie mi vymazali dosť. Pritom som "rookie" vraj
26.3.2010 - 9:11
0

roman BLOG

 

to je na posudeni moderatora ktory ten prispevok zrusil. narovinu, tvoj nick sa mi nepaci. Mozno by si mal zacat pri sebe a zamysliet sa. Ked si dam na tricko velky napis. Som arogantny pako, ako ma ludia budu vnimat?
26.3.2010 - 10:14
0

Pagliuca BLOG

 

neuveritlne. Ty mu radis nech si da novy nick a ma zacat od seba??? nie je to nahodou jeho cisto osobna vec pod akou prezyvkou bude vystupovat?
26.3.2010 - 13:34
0

roman BLOG

 

tento clovek sa zaregistroval pred par dnami. vtedy ked som rucne povoloval konta a moze byt rad ze som to konto aktivoval. nemame to sice (zatial) v pravidlach ohladom registracie, ale takyto nick si fakt moze strcit za klobuk. Saty robia cloveka. Prvy dojem je dolezity. Clovek co je tu tri dni aj s topankami a ma nick arogantny pako sa mi tu stazuje ze niekto mu zmazal prispevok.. vobec ma to nedojalo.
26.3.2010 - 13:45
0

arogantnyPako

 

Nie je dôležitý obal, ale obsah, teda to ako sa TU prezentujem.

Ale tebe je darmo niečo vysvetľovať, kedže podľa tohto súdiš ľudí podľa výzoru a ja neviem čoho.
26.3.2010 - 13:56
0

roman BLOG

 

ja tuna sudim ludi podla toho co pisu. pis ako mudry a pokojny clovek a uvidis ze si budeme rozumiet.
26.3.2010 - 13:58
0

arogantnyPako

 

a nepíšem, Roman. Ty si tu začal ,, odveci " argumentovať, že pozri sa na seba aký máš nick, podľa toho ťa budú súdiť(čo sa mi dá absurdné, ale budiš). A mimochodom, pozri sa na čo som ja reagoval. To, že mam status rookie, prehltnem, aj to že budem prispievať každých 10min. v poho, aj tak tu nebudem veľa písať, ale to, že ma bude niekto bezdôvodne mazať a ako ty hovoríš, podľa toho, aky mam nick, prepáč, ale to je choré!
26.3.2010 - 14:02
0

folvy

 

no ono by sa nemalo posudzovat podla nicku,ale ked si da niekto nick arogantny pako,co si mam o nom mysliet naco prisiel na tuto stranku,meno hovori samo za seba,tak preco si nedas ine meno
26.3.2010 - 14:42
0

roman BLOG

 

Viď príspevok od folvy. Nebudem sa zbytočne opakovať. Múdremu napovedz...
26.3.2010 - 14:57
0

roman BLOG

 

pokial som videl, brucew dostal tlchubu. Inak sa mi ale zda, ze tam nevidim ziadne vulgarne veci, iba zopar expresivnejsich provokacii. Pokial to nerobi kazdy prispevok, tak sa to da prezit. Horsie je ak niekto taktodiskutuje 99% prispevkov.
26.3.2010 - 8:12
0

matoMHC

 

este tu chyba ten brucewov prispevok na ktory som reagoval
26.3.2010 - 11:14
0

greendeath

 

hosi...: tu nejde o urazky,vulgarizmy...tu ide o "inteligentnu" debadu k veci,podjeb.t ano,ale robit z tohoto pokec?Neviem,ja sa s kazdym diskutovat na urovni,ale ta uroven sa nedosiahne len mazanim,invektiv a vulgarizmov tu ide o to ze tu zacinaju vypisovat 10-12 rocne deti,ktore tu z toho robia necitatelny spam
26.3.2010 - 8:25
0

roman BLOG

 

to som si vsimol. na to by mali sluzit urovne uzivatelov. pokial je niekto novacik, alebo bude vela rozpravat, spadne na uroven rookie. ludia ktori su vseobecne respektovani a maju autoritu budu zasa VIP a budu mat viac prav nieco na diskusii riesit. Akysi kastovy system.
26.3.2010 - 8:28
0

bigi BLOG

 

no len vies obcas je aj viac prispevkov k veci a ptom brat prispievatal preto ze ich ma vela za "rookie" mi pride divne. hlavne teraz ked je PO a su 500 prispevkove diskusie
26.3.2010 - 10:22
0

roman BLOG

 

no ja mam skor na mysli sposob spravania a'la backo ci cvikla.. "pome sa pretakat kto ma viac prispevkov".. pripadne styl, certik z krabicky.. v kazdej diskusie desiatky kratkych a onicom komentarov.
26.3.2010 - 13:46
0

greendeath

 

...a poukazoval som aj toho Martincana mne je jedno kto pise odveci,ma byt mazany ci to je Martincan,Zilincan,Nitrancan atd.
26.3.2010 - 8:27
0

roman BLOG

 

u toho martincana je ten isty "problem", je to ironia a podrypnutie. V playoff sa to da ocakavat. Za nieco podobne letel Pepisek. Ten to ale uz vazne prehanal.
26.3.2010 - 8:34
0

Vincent Vega

 

nie Roman, vieš prečo to preháňal? Lebo to podrypnutie smeroval na dresu Nitry, tak ako ja. Nepoužil som jediný vulgarizmus, len jednoducho zabrnkal na nervy Nitranom. Niektorí z tých vyšších to zrejme nezniesli a udelovali bany. Ok, v pohode, máš nový systém, ale ...Daj do pravidiel diskusie k urážkam, vulgarizmom a neplatenej reklame aj kolonku nepodrypávanie nitriankych užívateľov. Mne bolo napísané, že dostávam ban za to, že som provokoval a to vyvolalo diskuiu plnú vulgarizmov a urážok (mimochodom ja som nepoužil ani jeden, riadil som sa totiž podľa imaginárnych pravidiel tejto diskusie). Zaujímavý je však fakt, že ani jeden z Nitranov ban, či tlčhubu nedostali, letel som len ja. Potom človek príde do diskusie k zápasu SI-MT, kde uvidí príspevok nejakého Nitrana o tom ako v Trenčíne topíme ľad a ako sú tam kapríky a pod. .. Pre Trenčana provokácia, nepovšimnutá ... veď načo .. prispievateľ sa neobúva do Nitry, tak prečo by sa mal tento príspevok riešiť. Preto som Ti aj vyššie Roman písal, že nové pravidlá sú síce fajn, ale zo staromódnymi ješitnými (pozor, nie všetkými) administrátormi sú absolútne zbytočné.
26.3.2010 - 12:20
0

roman BLOG

 

Ban som dal ja. Michal, ty si to uz tiez prehanal. A je mi uplne jedno ze akurat ti lezi v zaludku Nitra. Mohol by to byt hocaky iny klub, skoncil by si rovnako. Co sa tyka protekcnych nitranov, to chce trpezlivost. Neviem to vyriesit rychlo, bohuzial. Mame aj trencianskych moderatorov, ak nieco vyhodnotia ako nevhodne, nech sa postaraju. Co sa tyka mna, idem na to postupne, nikam sa neponahlam. Chaost tu tiez nevznikol zo dna na den...
26.3.2010 - 13:52
0

pepo111

 

a co Majco?
Ten funguje dalej...
Tak ako pise Miso...mame dvoj meter
Mne si odpisal ,ze situacia okolo Orla nepatri do tohto clanku...
Takze sa pytam kam patri,ked nie do clanku 6 zapasu BB-NR ?asi k Spisskej...
27.3.2010 - 19:06
0

roman BLOG

 

kto je majco? co s nim je? Oremus nebol jediny dovod preco si vyletel, ale ten posledny.
27.3.2010 - 19:26
0

pepo111

 

to bola len zamienka...majco je ten ,ktory nadava do pohlavnych organov uzivatelom ...vecer je za bananovany a rano uz ma banan z jedeni...a tym padom je "volny"
27.3.2010 - 19:40
0

roman BLOG

 

ked ho uvidim v logoch, pozriem sa nanho.
28.3.2010 - 4:23
0

pepo111

 

Teraz mlzis...
27.3.2010 - 19:03
0

roman BLOG

 

tvoj sposob komunikacie mi vadil odkedy si prisiel na portal. to ze ti to vydrzalo tak dlho ( a aj niektorym dalsim) bolo sposobene tym, ze som sa hokejportalom zaoberal za posledne 2 roky len v ramci nutnych uprav. Nejak vam za ten cas narastli ega.
27.3.2010 - 19:25
0

pepo111

 

no jo ,ale tym padom najprv pozametajte pred svojim prahom...
Akcia vyvola reakciu...ale vzdy sa vylucuje za reakciu...,ktora nieje vulgarna ,urazliva len rypava...a vtom bol rozdiel...
27.3.2010 - 19:38
0

greendeath

 

ironiu a sarkazmus,aj krutý mam rad,ale...nie taketo "podprahovky" hodne 5.triedy zakladnej skoly,ja by som skor nehal Backa a Pepiska...to malo aspon svoju "uroven" a "noblesu" ale ako sa vraví,sto ludi sto chutí
26.3.2010 - 8:41
0

imko6

 

.: presne ako pišeš.. sto ludi, sto chut.. jednemu sa to zda moc, inemu nie a potom nastanu situacie kde jeden suhlasi druhy je proti a naštve ho ze mu nieco zmazali alebo ze dostal ban..

deliaca ciara je velmi tenka tak isto ako je tenky lad na ktorom sa mod, ci admin nachadza pri posudzovani a rozhodovani... a prave preto by som to nechal cisto na posudeni ludi co o tom rozhoduju. nech si oni nastavia hranice, nech rozhoduju, je to ich portal maju na to pravo ... vzdy sa to niekomu nebude pačit no ma jednu moznost (Xko vpravo hore) bodka... nepači sa ti. bye bye...

kto chce bude sa normalne bavit diskutovat chodit sem. kto nechce... nevadi...
moj nazor
26.3.2010 - 9:15
0

roman BLOG

 

veru, prave preto tam mame tu klauzulku: "redakcia serveru si vyhradzuje právo na vymazanie príspevku." Tam uz potom nie je o com debatovat. Niekedy sa to totiz uplne zbytocne riesi. Pritom si to musime vyriesit interne hlavne my. Co aj postupne budeme. Urcite najdeme spravny balans.
26.3.2010 - 10:19
0

greendeath

 

ako ,nechcem aby si to bral ako kritiku,nie je to jednoduche si to "ukocirovat" rovnakym metrom,len ked je tu takato diskusia,tak preco neprispiet svojim "mudrom" inac zmeny hodnotim velmi pozitivne
26.3.2010 - 10:26
0

roman BLOG

 

ved prave.. moderatori su rozni. Vyhodnocovat ich pracu budem v priebehu tohto roka. Ak najdem nejake anomalie, tak poriesime
26.3.2010 - 13:53
0

roman BLOG

 

pomalicky sa k niecomu rozumnemu dopracujeme. rychlo sa to neda.
26.3.2010 - 10:15
0

Oriali

 

Ono je niekedy tazke posudit co je este akceptovatelne a co uz je za hranicou. Kazdy mod a najma admini to vnimaju pochopitelne inac a mozno v minulosti boli aj z tejto strany urobene chyby, ci uz vedome na zaklade osobnych sympatii resp. antipatii, klubovej prislusnosti atd. alebo nevedome, ale nikdy sa neda dosiahnut "absolutna" spravodlivost a stav, aby boli vsetci spokojni. Myslim ale, ze situacia sa lepsi a nakolko poznam aj vacsinu kompetentnych osobne, nemam strach, ze by tento krok viedol k nejakym problemom, skor si myslim, ze pomoze...
26.3.2010 - 12:13
0

vorky BLOG

 

a co tak ked tu niekto pise neoverene, zavadzajuce info? o KHL je to casto. Co ked niekto uraza hraca? Co ked niekto urazi uzivatela len kvoli tomu, ze ma iny nazor?
26.3.2010 - 12:30
0

Pagliuca BLOG

 

Ak by sa mazalo za zavadzajuce info o KHL tak by Ti vymazali vacsinu Tvojich prispevkov :p
26.3.2010 - 13:36
0

vorky BLOG

 

je rozdiel neoverene, zavadzajuce info ktore je jasne verifikovatelne a druha vec je nazor prispievatela na mozny vyvoj sutaze.
26.3.2010 - 13:56
0

Pagliuca BLOG

 

mimochodom raz si ma nazval samozvany expert...napisal som Ti nech mi ukazes ten prispevok....nenasiel si nereagoval si (pretoze si si to vymyslel).....taky BAN by som TI tresol ako nikto Za Tvoje klamstvo a osocovanie...Dokazes aj teraz na to nieco napisat?
26.3.2010 - 22:18
0

vorky BLOG

 

to bolo konstatovanie faktu, ze si podsuval aj neoverene informacie
26.3.2010 - 22:29
0

Pagliuca BLOG

 

No daj nejake. Tu mas aj link: http://www.hokejportal.net/index.php?p=clanok_diskusia&clanok_id=25887&#pid1255677 .... Ty si vynasal sudy nad tym ze ked odide Ovechkin z NHL tak ´koncia´. Kludne mozeme diskutovat o tych mojich podsunutych neoverenych informaciach....
26.3.2010 - 23:23
0

vorky BLOG

 

len ja som to pisal v tom duchu (a je to v tych prispevkoch expressis verbis uvedene), ze nhl tym strati na marketingu. Ze skonci ta forma marketingu aka sa teraz vyuziva (vid reklamu pred OH napr). A to je rozdiel od toho ako niekto (nepamatam si nicky) pise, ze KHL do x rokov skonci lebo je to hracka zbohatlikov. To je populisticke a neoverene. Kebyze to je podlozene aspon faktami tak ano, ale nie je. A kebyze dana osoba aspon vie ako sa khl timy financuju..
26.3.2010 - 23:29
0

Pagliuca BLOG

 

Aj moj nazor je taky ze KHL skonci...mozno za 10-15 rokov mozno skor. No a? Na konkurencii som pisal ze KHL i Lige Majstrov nedavam moc dlhu zivotnost. Vsetci boli plni euforie aka bude LM pecka, fasel mal plnu papulu reci o trojrocnom vykryti sutaze...a hla mal som pravdu - LM skrachla po prvom rocniku. Nemam dovod menit nazor i na KHL....Co sa zmenilo transformaciou Ruskej sutaze na KHL okrem toho ze to rozdelili na divizie zobrali 3 postsovietske teamy a napumpovali tam s velkou pompeznostou petrodolare???
26.3.2010 - 23:39
0

vorky BLOG

 

len by si to mal mat potvrdene faktami. A to nemas a mat nebudes. Napis mi postu, tu diskusiu kde si to pisal. Co je ine? Jasne pravidla hry, marketing, mensia zavislost klubu od "zbohatlikov", postavenie v ramci svetoveho hokeja je omnoho vyssie, profesionalizmus, este chces nieco? Nie je to este idealne ale zlepsenie oproti RSL je velke.
26.3.2010 - 23:48
0

roman BLOG

 

skuste o tom (napr.) napisat blog, tuna je to offtopic.
27.3.2010 - 0:57
0

Pagliuca BLOG

 

Co si mal na mysli - ´´jasne pravidla hry´´, marketing - napumpovanie penazi o tom som pisal, bez zbohatlikov by ziadne peniaze a halo okolo KHL neboli, profesionalizmus? - to ako z roka na rok si kluby a hraci vstupili do svedomia a otocili svoje spravanie o 180°??? Nie, ani jeden Tvoj argument ma nepresvedcil
27.3.2010 - 11:25
0

vorky BLOG

 

nejdem sa tu s tebou natahovat. Jednak je to off topic a komu niet rady tomu niet pomoci. Odporucam citat ruske clanky, najma tento chlapik je voci khl konstruktivne kriticky http://www.hoticemag.ru/blog/strizhevsky/ A tak... to ako si si vysvetlil tie dva pojmy nie je uplne pravdive.
27.3.2010 - 11:37
0

Pagliuca BLOG

 

a este nieco...: tie Tvoje vyplody fantazie by sa mali okamzite mazat...ked uz mi chces pisat o faktoch uvediem par Tvojich perliciek, ktore su priam utopisticke
1. nepustenie hracov do Soci by bola osudova chyba NHL + bol by odpor hracov v Rusku a celej hokejovej europe k tejto lige. A hraci by si poriadne rozmysleli ci pojdu do NHL
2. Podla mna Marcelovi sa tam dari kvoli tomu ake su tam plochy...
3. Nechapes co sa deje okolo (KHL) tak radsej s tebou nejdem diskutovat
4. Povedz mi co spravila NHL pre nas hokej? nic
5. To ze nejaky kvazi odbornik zo slovenska tara do vetra ma nemoze znepokojovat
6. Viem si predstavit situaciu ze NHL nepusti hracov na OH, top rusi na zaciatku olympijskej sezony odidu z NHL
7. (ked im odide Owie tak skoncili (NHL)- co sa tyka marketingu hlavne)

Osobitne poukazujem na body 1,4,6,7 ktore nemaju so zdravym hokejovym zmyslanim nic spolocne - no Ty ich mas zrejme podlozene nejakymi faktami
27.3.2010 - 11:34
0

vorky BLOG

 

bavi ta to? 1. fakt o ktory sa opieram: chyba by to bola. Ak nie, tak by vedenie NHL okamzite po OH v Vancouveri vyhlasilo, ze "do Soci svojich hracov nepustime, nediskutujeme o tom". Co spravila NHL? Vedia, ze by to chyba bola = znizenie doveryhodnosti ligy. 4. co spravila nhl pre nas? to ze nam za Gaborika, a dalsich zaplatili smiesne sumy? vzhladom na ich kvalitu. Ako z tychto obchodov profitovali slovenske kluby? Kolko na tom zarobili? A veru za takych hracov zarobit mali a riadny balik. To, ze sa ti hraci v NHL zlepsili ma nezaujima, to pre dlhodobu buducnost nasho hokeja nie je podstatne. Vies, za tie peniaze co mali ziskat nase kluby (ale ja kluby vo sve, fin, cr, atd) sa mohla zveladit infrastruktura, mozno by vzrastol zaujem mladeze atd. Len to by sa musela spravat nhl nemej arogantne. 6. Pocuvaj vyjadrenia Ovieho a spol. Podmienena situacia 7. to som ti uz pisal vcera. Ak nechapes, nie je to moj problem.
27.3.2010 - 11:47
0

roman BLOG

 

To uz necham na tych moderatorov co tomu rozumeju.Dufam ze sa taki najdu
26.3.2010 - 13:56
0

roman BLOG

 

neoverene info drazdia aj mna. jeden uzivatel (tusim vyliz mi pazuchu ci ako sa to vola (tiez dalsi skvely nick mimochodom)). tu napisal ze hokejista ktory je v zostupujucom klube ligy podpisal do kosic atd. proste totalna fabulacia. Za to by mal dostat ban (takze ked sa k nemu najblizsie dostanem aj to spravim). JEDINE, ze by sa ukazalo ze to je pravda (zatial sa to ale neukazalo).Tymto ho pozdravujem.
26.3.2010 - 13:56
0

freemt

 

chrobi kedysi napisal asi toto: Ľudia sem chodia kvoli i zaujimavym clankom, rychlemu spravodajstvu, online prenosom, videam alebo fotkam zo zapasov.
Ani zmienka o diskusiach! Preco zrazu taka revolucia?
26.3.2010 - 12:46
0

vorky BLOG

 

nahodou ja tu chodim prevazne kvoli diskusii a par clankom (tie co nie su od Sita a podobnych zdrojov)
26.3.2010 - 13:30
0

roman BLOG

 

Chrobi urcite tie diskusie len zabudol spomenut.
26.3.2010 - 13:57
0

folvy

 

No novinky vytam,mozno budu prinosom no ale ak som na neakej stranke tak sa snazim respektovat pravidla,ak ich flakam dovi dopo jednoduchy zakon,ono sa da krasne podpichovat ci podpichnut fanusikov supera aj bezz toho aby som mu napisal ze vsetci ste cct a on to zoberie z nadhladom,co sa tyky modov ci adminov ci ako to je podelene ak je admin ci mod z napr trencina nemal by riesit clanky ci zapasy trencina,lebo on si nezachova chladnu hlavu a stale je pri tom svojom klube ja len tolko trencin bol len priklad aby bolo jasne
26.3.2010 - 13:45
0

roman BLOG

 

mas pravdu.
26.3.2010 - 14:00
0

keso9

 

off topik: pripravujete niečo aj pre dlhodobo nezabanovaných? po koľkých rokoch dostane prispievateľ status starý matador ? grin:
26.3.2010 - 14:29
0

roman BLOG

 

budú aj takí, nebude ich možno veľa, ale zopár sa ich nájde.
26.3.2010 - 14:58
0

zasi

 

mám otázku.máte dosah aj na kontrolu pošty?čo ak dostanem naložené od hocikoho v pošte takým spôsobom,že keby to hodil na sklo,tak je to jasný ban?
26.3.2010 - 19:20
0

vorky BLOG

 

podla mna, by na postu nemali mat ziaden dosah. Vsak to je moja osobna zalezitost, plati tu ochrana listoveho tajomstva. Preco by mal citat moju postu niekto komu nie je adresovana? To iste mas mail, kebyze ti cita maily spravca daneho webu, ci ako to nazvat
26.3.2010 - 20:02
0

roman BLOG

 

Pokiaľ ti niekto nedá pokoj, tak to treba riešiť cez admina.
26.3.2010 - 20:46
0

zasi

 

bolo to len raz od jedného frustrovaného fandu,tak to zatial nechám tak.stejne už má TLČHUBU a ako tak rolujem,tak mu nedávam dlhú životnosť.
26.3.2010 - 20:50
0

vorky BLOG

 

ked sme uz pri novinkach. Ako som uz pisal v poste, bolo by fajn, kebyze si pisatel blogu moze pozriet kto si jeho blog precital.
Dalej, diskusie- bolo by prospesne kebyze mam info o tom kto reagoval na moj prispevok, aby som nemusel skrolovat celu diskusiu a spomynat si v ktorej som to vobec pisat (podobny system ma ista socialna siet)
Dalej, ak by sa dalo prispevok v diskusii editovat nebolo by to zle. Zabranilo by to napr tomu, ze clovek nedopise vsetko co chce a teda musi pisat dalsi prispevok. Plus, co tak dat funkciu, ze uzivatel by si sam mohol prispevok vymazat? Napr ked mi ho omylom posle viackrat, resp ked nahodou napisem pod iny clanok ako je obsah prispevku
A uvital by som viac info o KHL. Ale to na SR asi cakat nemozem.

pekny den
26.3.2010 - 14:14
0

speedy23

 

tos neznie to zle...hadam zacnem znova trochu aj prispievat, ked sa tie debaty preriedia niektore debaty plne smajlikov a vlajociek a gramatickych chyb, detinskych hlasok cloveka odradia veru statocne...roman, drzim palce nech sa to tu znova pozdvihne... inak, niekto hore pisal o starych matadoroch (vid moj datum registracie )
26.3.2010 - 22:07
0

roman BLOG

 

"niektore debaty plne smajlikov a vlajociek a gramatickych chyb, detinskych hlasok cloveka odradia veru statocne.." To mi je lúto ;-(. Ale táto debata po zápase z martinom mi prišla na 70% príjemná. Žeby svitalo na lepšie časy? Hm... asi len sebaklam.
26.3.2010 - 23:07
0

cappycathy BLOG

 

chvalim konecne spravny krok, na inych portaloch su tie diskusie nezmyselne, tu sa vzdy aspon rozvinu do zaujimaveho stadia Vela zdaru do dalsej prace,
29.3.2010 - 1:34
0

18hena

 

chvalim tento krok...: Drzim vam palce aby sa to uz konecne posunulo tym spravnym smerom ... Len nostalgicky spominam na cas ked tu boli diskusie ktore sa oplatilo citat ked ma bavilo tu prispievat ... Dufam ze v blizkej buducnosti sa to zmeni
29.3.2010 - 12:14
0

agent 007

 

inovation: napadla ma teraz jedna vec a to, ze ci by nebolo spravne diskusiu cez livku neratat medzi pocet diskusnych prispevkov. predsa len je to viac o citoslovciach a kratkych a vystiznych vetach ...
29.3.2010 - 15:33
0

roman BLOG

 

To ani veľmi neriešime. Nejde o to kto má koľko príspevkov. Aj tam ale platia tie isté pravidlá ako v diskusiách pri článkoch.
29.3.2010 - 16:38
0

BruinsFan BLOG

 

Roman, zmeny naozaj chválim. Budú podľa mňa užitočné.
29.3.2010 - 18:32
0

10gaborik10

 

30.3.2010 - 20:14
0

BANKA

 

Romanko: presne sa ukázalo kam to smeruje !!!
Zas si podržal stránku niekomu ( pepíšek ) sice písal vulgarizmy a ja za vtipné odpovede som dostal TLČhubu !!!
je zaujímavé že hovoríš o rovnakom metri , ktorý aj tak neplatí !!!
30.3.2010 - 21:46
0

roman BLOG

 

Banka, môžes sa tváriť ako chceš, ale u mňa si to s prehľadom vyhral ty. Tak sa skús z toho poučiť.
30.3.2010 - 22:20
0

MackoPu

 

Neviem, kde to napisat, ale tie prvoaprilove profily su celkom vtipne
1.4.2010 - 9:45
0

imko6

 

deje sa to každy rok...: .. je to super
1.4.2010 - 20:36
0

MackoPu

 

Minule som to nepostrehol v takom meradle, ale teraz to pozorny "divak" najde hocikde Fakt sa zadarilo.
1.4.2010 - 21:47
0

roman BLOG

 

no nabudúce už budem musieť dať zasa niečo iné. Predtým sme mávali že sa portál otočil dole hlavou a podobne. To bol celkom zábavné aj to sa omrzí
1.4.2010 - 23:18
0

ori

 

otocenie mali minuly rok na youtube, nie? to bolo uplne paradne, doteraz nechapem ako to spravili, kedze to nebol len obrazok
2.4.2010 - 23:35
0

roman BLOG

 

v exploreri je to celkom primitívne, mali sme to dvakrát po sebe pár rokov dozadu. Dá sa to aj zoomnuť, zrušiť farby a kopec ďaľších vychytávok. Najzábavnejšia bola ako odksakovala stránka preč ked si nabehol na nejaký link, ale to už hraničilo z otravnosťou . Ach staré zlaté časy. Inak v dnešnej dobe, ktovie, možno také veci majú aj Firefox, Opera a Chrome, len sa mi to nechce hľadať. No veď uvidíme, za rok ma niečo napadne.
3.4.2010 - 0:16
0

MackoPu

 

Je to robene cez CSS styly ?
5.4.2010 - 16:38
0

roman BLOG

 

explorer umoznoval pouzivat tam svoje vlastne veci, filtre.
5.4.2010 - 16:45
0

martin gal

 

hmmm...asi by si mau,Roman,vytvoriť na HP aj nejaký Kútik pre ...,kde by si prispievatelia vyliali svoje srdiečko,napísali čo im leží na duši,ak by ich niečo nové napallo,čo by posunulo HP vpred,opýtali sa čo nové chystáte...
5.4.2010 - 21:09
0

vorky BLOG

 

velmi dobry napad. Ako ja osobne mam par napadov...
5.4.2010 - 21:29
0

roman BLOG

 

Najprv musim zlucit dokopy HP+FP z hladiska systemov a potom sa mozeme o tom bavit . Ludia toho navymyslaju a kto to bude robit? . Chcem ale spravit kutik pre adminov aby sme mohli riesit niekde situacie ohladom moderovania.
6.4.2010 - 0:19
0

camille

 

ahojte: Chodim na tuto stranku uz nejaky ten cas, no len teraz som sa zaregistroval aby som mohol sem tam aj ja prispiet do diskusie. Chcem vsak povedat ze diskusie su tu naozaj na urovni na rozdiel od konkurencneho webu kde pri citani niektorych prispevkom k pozapasovym clankom je mi doslova zle. A k statusu rockie.... na jednej strane chapem ze je to nevyhnutne z hladiska uzivatelov ktrori dostali ban, no na druhej strane ked nahodou chcem nieco upravit v prispevku tak musim 10 min. cakat, ale hadam si na to nejako zvyknem...
24.4.2010 - 17:43
0

roman BLOG

 

Ešte to nemáme dokonale poriešené ale pracujeme na tom aby dobrí noví diskutéri rýchlo prešli zo statusu rookie do OK. A keďže ty vyzeráš ako slušný fanúšik tak ten status som ti zmenil okamžite. Želám príjemné zážitky s hokejportálom.
24.4.2010 - 18:34
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Roman (Roman Chlebec)

Vlastná fotka Status: superuser_sp

Stručne o sebe: Som programátorom tejto stránky. Starám sa o všetky upútavky, bannery. Uvádzam do života naše nové nápady a funkcie.

 

Vek: 41 rokov 351 dní

Narodeniny: 3. November 1975

Mesto: Nitra

ICQ: icq

WWW: www.studiostyle.sk


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Nové Zámky

Fanúšik NHL klubu: Edmonton Oilers

Obľúbený hráč(i): Šatan


Dátum registrácie: 17.12.2004 14:08

Počet diskusných príspevkov:
7122 (vyhľadať)

Články: 53445 (vyhľadať))


Popularita: +4.86
Nepopularita: -5.00
Počet hodnotení: 81

Hodnotenie HokejPortálom: Má úžasné monumentálne nápady ale naopak nemerateľne veľkú chuť ich realizovať.

Karma: 49.03%

Kratke spravy

-5 Slizký had (BmDukla)

0 Je to PÁN (Bero)

-5 Ahoj... (Scarface-NR)

+4 Ze je super ked pomaha na takom projekte ako je tipovacka.Mne sa to natolko pacilo,ze som uz prizval 4 ludi na tento sposob tipovania a teraz sutazime hlavne medzi sebou. DAKUJEME (Vlasaty mario)

+5 snád si to rozmyslíš dik. (Jožka = SI)

+5 za to že tu vlastne môžem dať týchto +5 :D :) (GaBbO)

+5 za to ze si ten latentny slovanista .. XD (Stojkovic)

+5 Vyzerá to tu na nový vietor, tak nech všetko ide podľa plánov! :tlieskam: (MaJes)

+5 treba treba, máš dobre nápady a stránka vďaka nim napreduje:-) (Rabl)

-5 Obcas treba respektovat aj nazory inych. Ty si to minimalne v mojom pripade nedokazal. (Gianluca Pagliuca)

+5 Dlhodobo slušné príspevky ! (Nikita stano)

+5 prepac bol som hlupak (Cvikla )

+5 Za HP (Siemens)

+5 skvela praca +5 (Jozef sasik)

+5 tak nejake vyhrady voci stranke by som mal, ale kedze je HP v nasich koncinach bezkonkurencny, nemozem inak ako za +5...a keby mozem, za 1.april dam aj 6 :D (Korty)

+5 aj ked si admin,mohol by si prispievat viac,stalo by to za to (Greendeath)

+5 admin :) (Kuki)

+5 mal by si mat karmu 100...aj ked na nej nezalezi :) (Wes17)

0 technický výkon tejto stránky, rovný, priamy chlap z toho mála, čo som mal možnosť zistiť. Hodnotiť človeka jebnutými čísielkami ako opicu nemá žiaden zmysel, význam ani výpovednú hodnotu. (Nano)

+5 no jedine +5 (Cvikla)

+5 okrem iného, férový chlap ;) (Michal z dediny)

+5 nitransky admin s nadhladom je precca za pjet :-) (Speedy23)

+5 +5 (F0rc3s)

+5 Adminov si treba vážiť, takže +5 (Mamina)

+5 čo by som pre nášho admina nespravil (Defender)

+5 +5 :) (Ruzombercan)

+5 mas moj respekt (Majco)

+5 Fajn Admin-programátor je O.K AJ hokejové názory sa mi pozdávajú,tak môžem s kľudom dať plný počet. (Mr.Bo881)

+5 podla mna naj admin ;) (SuperJoe)

+5 zatial nic (Ketahany)

+5 Neviem preco som ta este neohodnotil ale mas moje uznanie co robis pre HP a aj jeho prispievatelov.+5 (Cepo38)

+5 za vtipne postrehy (Kristian87)

+5 bravo programuj dalej :D (Mato 1)

+5 ..taký milý prvý apríl:-))..go,admin,go:-)) (Fifina)

+5 Naďalej platí to, čo som ti napísal ako miso_sba :argh: ;-)))) p.s.: pssssssst! ;-) (Amaskiea)

+5 pekne sa tu starate o stranku vseci naozaj je to naj stranka na ktoru chodim !!! klobuk dolu (Tomas15)

+5 Boze kolkych som vynechaval,neviem ale ta moja pamat????????? (Siso)

+5 dobra robotka ;) (Liny)

+5 tvoj prispevok o detoch z detskych domovov si ma ziskal..jeden z mala ludi s poriadnym rozhladom! (Clavicle)

+5 za to, aký mi dal darček k Vianociam, donútil ma zmayslieť sa a to je viac než falošné úsmevy. (Karin-slovan)

+5 Po Andrejovi a Robovi tretí človek, bez ktorého by asi HokejPortal a vôbec celý ŠportPortal neexistoval. Ako programátor tu spravil toho nesmierne veľa a má obrovský podiel na tom, ako táto stránka vyzerá. Preto som veľmi rád, že tu môžem byť a pracovať pre takýchto ľudí. Len tak ďalej a veľa šťastia do ďalšej práce. (Andrej)

+5 napriek tomu, ze je tu dolezity, riesi veci s citom a nenapadne...a okrem toho mas dobry zmysel pre humor=) (Ludinka)

+5 jeden z motorov hp,škorpión,ale dokáže nás obyčajných prispievateľov inteligentne schladiť ... (Tulen - kosice)

+5 Díky snáď nesklamem (Jd16)

+5 mám rád ľudí s víziami a cieľavedomosťou (Frantapriklep)

+5 Hlboko sa hanbim, ze som ta doteraz nezaradil do mojho zoznamu. Tak nejak som si myslel, ze z HP uz tu mam vsetkych. Ospravedlnujem sa a nic ine nez +5 ti dat nemozem (Dumber)

+5 Super stranka..robis super job.Vela uspechov do buducnosti ;)Sak uz tu chodim par rokov,takze mozem posudit :p (Popradcan)

+5 ;) (Hojko)

+5 neskutocne si vazim pracu adminov,to,ako ste tuto stranku vbudovali a zvlast,ze ste zamedzili pristupu roznych individui,klobuk dolu a jedno velke DAKUJEM:) (Lenka)

+5 No Nitrančan( smiech )Skvelá robota počas majstrovstiev a vôbec len tak ďalej !!!!! (Marvel)

+5 My dvaja sme tak strašne odlišný, že si to ani nedokážeš predstaviť. A to ma na tom baví. (Dust in the wind)

+5 roman +10 keby sa dalo, takže sa musiš uspokojiť len s +5 vďaka vám že ste / HP / (Najkrajší)

+5 no na jednej stranke bez tebe by HPcko nebolo. . .ale keby nebolo Hp mala by som o jednu zavislost menej ;))) no ale kedze ja clovek nepoucitelny a hokejportal mam pusteny stale.. .mas u mna +5 ;))) ale mohol by so castejsia prispievat ;))) (Ewi83)

+5 vcera,t.j.25.4.2007 si sa mi snazil pomoct a to si ja vazim.v dnesnej dobe si treba vazit ludi ktori maju ochotu pomahat a ja si to cenim.diki moc (Juro z Nitry)

+5 donedávna som vlastne nevedel, kto vlastne "stojí" za týmto portálom...teraz už viem a som rád, že je kam zase chodiť... :-) výborná prácička, aj čo sa týka nového dizajnu...len tak ďalej! (Flipper)

+5 ako som mohol tak dlho zit bez toho aby som ti dal .. (-BBB-)

0 typek ktori sa snazi pomoct a rozvijat profesionalitu webov na slovensku isto nieje sam (Yflap)

+5 Roman : Hodnotiť tohto pána , ktorý je na HP : Viagra ducha, spiritus rektor ... je vec výnimočná. Je to niečo, ako nadzemné. Pán Roman, ak mám hodnotiť teba, tak si pre mňa jednoznačne pozitívna osoba, ktorá robí tuná na tejto HP stránke veci, ktoré sú veľmi potrebné. Najviac sa mi páči, ako - “neviditeľný“ Roman keď je potrebné zasiahne, zmaže a usmerni čitateľov tejto stránky. Takže, vychádza na +5. Je veľká škoda, že nepatríš k tým ľuďom, ktorých poznám osobne. (Zomi) (Zomi)

+5 To ako keby mam hodnotit hokejportal.net. A dokonca okrem jeho prace pre hokejportal su aj jeho prispevky obohacujuce. (Qwer)

+5 snaží sa urobiť pre hokejportal len dobre (Vovo)

+5 Roman,napísal som pri tvojich kolegoch moj názor na HP.Ty ss este plus pripájaš už pravidelne do diskusii apridávaš svoje názory ohladom vsetkého.Tvoje názory sú vzorom objektivity a podla vás viem,ze tento portál je v správnych rukách.Hned ako budem vedieť zmeniť hodnotenie,hned pomením aj ostatným dozorcom tejto stránky na +5.Dakujem a mazte kreténov. (Derbyzv)

+5 Takemuto sikovnemu cloveku mozem dat iba... ()

+5 Doteraz som ho vnímal skôr, ako autora, než ako diskutéra, ale po sledovaní prudkej výmeny názorov po zápase SI-NR , a jeho absolútne nezaujatého pohľadu na skaličanov som len nechápavo krútil hlavou...bodaj by som ja bol schopný vždy takého nadhľadu tak krátko po takom emotívnom zápase... (Mannheim)

+5 romanko je super chalan, dobre sa s nim keca, reaguje na sebemensie prkotinky a vyhrady ci pripomienky k HP ... ;) no a je to admin, co ine mu mozem dat ... :D:D:D (Benslovan)

+5 vyzera to,že sa tu o dobbre stara (Kosican85)

+4 Nemam rad Satana, takze mas u mna -1, ze ma nemazes mas +1, ze fandis Nitre mas +1, inteligetne odpisi +1, inteligentna forma pisania +1, slaby fanusik Nitry +1, si inovator...suma sumarum.... (Elber)

+5 Naj programátor, naj známka :) (Replay)

+4 davam 4b! (Buben)

+5 Roman je kapacita, vie si spravit poriadok, ale on taky proste musi byt a ide mu to dobre...vie presviedcat..pamatam si ako som sem napisal prvy prispevok, asi som vtedy zle pochopil slovko live prenos a uz som nastartoval Romana :D (Maross NR)

+5 ROMAN MA PRETIAHOL - definitivne z hokejbodkaeska sem. Neviem, do akej miery to bola z jeho strany vedoma snaha (asi nie, ved, hadam, nemozem byt az takym stredom sveta, ako si to o sebe sam myslim), ale chytil ma na udicu ako vianocneho kaprika. Dokonale vyuzil moju zavislost, neliecil, iba ju presmeroval z cudzej web-stranky na tu "svoju". Proste, robi to dobre - ale my na Slovensku profikov aj tak nemame radi, vsakano.;-) (Miso_sba)

+5 Romankovy musim zmenit tekst. Jemu sa to asi pacit nebude :D, ale on je moja krvna skupina. :D Napisal aspon 3 (slovom try) take ostre prispeuki ake som ja chcel dauno, ale nenasiel som odvahu to tim ludom povedat. On ako admin a hlavne inteligentni clovek (teras sa vzajomne masirujeme po chrptoch, lebo aj on mne povedal, ze som rozumni) to fsak napisal a ma moje apsolutorijum. Dufam, ze za toto si tu v diskusiji us mozem pisat co budem chcijet :D a ze mna nevimaze a potom tí vseci priemerni prispjevatelija, ktori niesu as taki mudri budu pindat ze mam protekciu. :DDDDDD To bi som bral, ale bohuzial to tak nieje :( (Kiler)

+5 Clovek bez ktoreho by asi HokejPortal neexistoval. (Alo)

+5 Roman je geniálny programátor, naoplatí sa s nim diskutovať pretože má stále pravdu a okrem toho je to jediny človek ktorého musím poslúchať. Škoda že je tak strašne lenivý :-D (Chrobi)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (11)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (29)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (24)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (24)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (23)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (27)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (27)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (31)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (31)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (29)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (11)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.071131 seconds